خرید بازی WRC 10 برای ps5 | قیمت بازی وی ار سی 10 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

WRC 10

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سازنده

Kylotonn Games

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

مالتی پلیر - آنلاین

۱۲ نفر آنلاین

مناسب

PlayStation 5

تاریخ عرضه

1400

نقد و بررسی خرید بازی WRC 10 برای ps5 | قیمت بازی وی ار سی 10 برای پلی استیشن5

یک خبر خوب برای طرفداران بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای، خرید بازی WRC 10 برای ps5 بهترین انتخاب برای شماست. این بازی که برای رده سنی بالای ۳ سال مناسب است، پر از لحظات خوش و جذاب است. تجربه یک بازی هیجانی فوق‌العاده همراه با مسابقات جذاب اتومبیلرانی نه تنها بسیار جذاب و دیدنی است، بلکه برای ساعت‌ها اوقات فراغت شما را پر می‌کند. شما می‌توانید با خرید ps5 از اجرای این بازی با استفاده از ویژگی‌های بی‌نظیر دسته دوال سنس بهره‌مند شوید.

معرفی بازی

بازی WRC 10، از سوی شرکت‌های Kylotonn, KT Racing تولید و از سوی استودیوی Nacon در بازار انتشار یافته است. این بازی دارای حالت چند نفره بوده و شما می‌توانید به صورت گروهی بازی را اجرا کنید. گفتنی است که این بازی تمامی ویژگی‌های یک بازی مسابقه‌ای و شبیه سازی شده را دارا می‌باشد. به همین دلیل خرید بازی WRC 10 برای ps5 به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دیجیتالی در میان گیمرها شناخته شده است.

ویژگی‌های  WRC 10

این بازی یک نسخه شبیه سازی از مسابقات رالی جهانی یا World Rally Championship است.  کمتر کسی است که طرفداری بازی‌های اتومبیلرانی نباشد. بازی‌های مسابقه‌ای معمولاً از جمله بازی‌های پرفروش به شمار می‌رود. با توجه به تولید عرضه نسخه‌های متفاوتی از مسابقات رالی جهانی اینک در سال ۲۰۲۱  شاهد جدیدترین نسخه از بازی‌های اتومبیلرانی با نام  WRC 10 هستیم. گیمرها می‌توانند با خرید بازی ps5، از جمله خرید بازی WRC 10 برای ps5، تجربه یک بازی خارق‌العاده با گرافیک حرفه‌ای و بی‌نظیر را داشته باشند.

گیم پلی بازی

فضای بازی WRC 10 به گونه‌ای طراحی شده است که ماشین‌های لایسنس شده فراوانی در آن به اشتراک گذاشته شده است. به همین جهت یکی از ویژگی‌های شاخص بازی، گیم پلی آن است. در‌واقع وجود گروه‌های گوناگون اتومبیل در حالت‌های مختلف مانند مسابقات جاده‌ای، آفرود و سایر حالت‌ها سبب شده تا بازی  WRC 10 به یک تجربه بی‌نظیر و منحصر به فرد تبدیل شود. در نتیجه اغلب کاربران از خرید بازی WRC 10 برای ps5 استقبال می‌کنند

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.