خرید دسته بازی ps5 رنگ صورتی | قیمت دسته پلی استیشن 5 رنگ صورتی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سال ساخت

2021

وزن

280gr

باطری

1560 mAh

بلوتوث

Bluetooth 4.1

تاچپد-لمسی

دارذ

رنگ

صورتی

سازنده

sony

مناسب

PlayStation 5

کاربرد

کنترلر ps5

کابل شارژ دسته

ندارد

نقد و بررسی خرید دسته بازی ps5 رنگ صورتی | قیمت دسته پلی استیشن 5 رنگ صورتی

خرید دسته بازی ps5 رنگ صورتی ، امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر رنگ بسیار خاص و ویژه، دارای قابلیت‌های بی‌نظیری مانند فناوری تریگرهای تطبیق پذیر، دارای درگاه کابل USB، استفاده  از کنترلر به صورت وایرلس، اسپیکرهای با کیفیت و همچنین میکروفن بی‌نظیر برای گفتگوهای چتی است. از همه مهمتر خوشرنگ بودن این کنترلر جذاب است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از قبل خرید ps5 را انجام داده‌اید اما حالا می‌خواهید کنترلر اضافه‌تری هم داشته باشید، می‌توانید خرید دسته ps5 را به سبد خریدتان اضافه کنید.

ویژگی‌های دسته بازی ps5

کنترلر دوال سنس مخصوص پلی استیشن ۵ است که می‌توانید با استفاده از آن بازی‌های گروهی را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌های خرید دسته بازی ps5 رنگ صورتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت پاسخ دهی هپتیک
  • دارای میکروفن داخلی
  • برخورداری از تریگرهای پویا و تطبیق پذیر
  • طراحی ارگونومیک و خوش دست
  • رنگ جذاب و خاص

پاسخ دهی اپتیک چیست؟

این فناوری در‌واقع جایگزین موتورهای لرزاننده در دسته بازی ps5 رنگ صورتی شده‌اند. شما با استفاده از عملگرهای مکانیکی می‌توانید تمام اتفاقات درون بازی را از طریق حسگرهای کنترلر به خوبی احساس کنید. بدین ترتیب حس واقعگرایانه بازی برایتان قابل  لمس می‌شود. به عبارتی لرزش‌های پویای دسته بازی دوال سنس،  احساسات متفاوتی از عوامل محیطی بازی تا شلیک سلاح‌ها را به شما منتقل می کند.

وظیفه تریگرهای پویا دسته بازی ps5 چگونه است؟

وظیفه تریگرهای تطبیق پذیر انتقال  نیرو و تنش‌های حاصل از اجرای بازی  را به دستان شما وارد می‌کند. با استفاده از تریگرها دقیقاً هیجاناتی مانند ترمز گرفتن در بازی‌های مسابقات ریسینگ، تیر و کمان، بازی‌های اکشن و ماجراجویانه را احساس خواهید کرد.

طراحی ارگونومیک و خوش دست

بخشی از لذت بازی به طراحی ویژه و رنگ خاص کنترلر پلی استیشن ۵ مرتبط است. شما با در دست گرفتن و خرید دسته بازی ps5 رنگ صورتی نه تنها راحتی کنترلر را در دستان خود احساس می‌کنید، بلکه طراحی ارگونومیک آن مانع خستگی زودرس دستان شما می‌شود. رنگ جذاب دسته بازی دوال سنس به‌خصوص اگر رنگ صورتی باشد، حتی با رنگ سفید پلی استیشن ۵ ، کنتراست بسیار خیره کننده ای را به وجود می‌آورد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.