خرید دسته ps4 nacon رنگ قرمز

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

کاربرد

کنترل بازی ps4

طول کابل

۳ متری با تکنولوژی کاهش زمان تاخیر

قابلیت سفارشی سازی دکمه

دارد ( ۴ دکمه )

نقد و بررسی خرید دسته ps4 nacon رنگ قرمز

دسته‌ی اصلی PS4 یا همان dualshock4 با وزن 210 گرم و قابلیت‌های منحصر به فردش، ممکن است برای گیمر خسته کننده شده باشد. اگر جنبه مالی برای شما اهمیت دارد و به دنبال تجربه‌ای متفاوت در به دست گرفتن کنترلری هستید که شبیه به دسته  x box one باشد، و یا به هر دلیل دیگری قصد خرید یک جایگزین حرفه‌ای برای دسته PS4 خود هستید، دسته ps4 nacon رنگ قرمز با وزن 245 گرم، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تفاوت‌ها دسته ps4 nacon رنگ قرمز با دسته ps4

لزوم اتصال با یک سیم 3 متری به دستگاه PS4 اولین تفاوت این دسته با دسته اصلی است. شاید این عدم ساپورت از بلوتوث برای اتصال، حس ناخوشایندی داشته باشد، اما بدون شک دارای این مزیت است که در بازی‌های آنلاین شما با کمترین لگ و تاخیر در عکس‌العمل‌ها روبرو خواهید شد.

تفاوت بعدی بهم چسبیده بودن پد این کنترلر است که قابلیت 8 جهته بودن را دارد، برخلاف دسته اصلی که پد ناپیوسته و 4 جهته است، پس به خصوص در بازی‌های  مبارزه‌ای این کنترلر خوراک شما است.

برخلاف دسته‌های معمولی این دسته  PS4 قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد، و می‌توانید با اپلیکیشنی مخصوص کنترلر خود را شخصی سازی کنید، که قابلیت ویژه‌ای است.

استیک‌های آنالوگ در  nacon wired compact نسبت به دسته‌های اصلی کوچک‌تر هستند و ارتفاع بیشتری دارند. بنابراین ضعف آنالوگ‌های dualshock4 در جابجایی و نشانه‌گیری،‌ در این کنترلر پوشش و ارتقا داده شده است. این مزیت برای بازی‌های شوتر اول شخص مثل این است که بجای برنو یک اسلحه M5 در دست گرفته‌اید.

یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال به هدفون، در زیر دسته تعبیه شده است و یک LED باریک و شیک با نور آبی در زیر دکمه PS4 قرار دارد.

توجه: این کنترلر فاقد لایت بار و اسپیکر است.

 

در پایان

این درست که با خرید PS4 و دسته اوریجینال و کم نقص آن، دیگر نیازی نیست که به دنبال جایگزین باشید، اما به همان دلایلی که در ابتدای مقاله گفته شد این کنترلر قرمز رنگ شیک برند nacon می‌تواند گزینه‌‌ای حرفه‌ای و مقرون به صرفه برای خرید شما باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.