آکبند اورجینال

خرید دسته ps5 | قیمت کنترلر پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 28 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سازنده

sony

مناسب

کنترلر ps5 ، برای ps4 و ps3 هم می توان استفاده کرد

قابلیت شارژ

دارد

اتصال برق

USB Type C

تاریخ عرضه

۱۲ نوامبر ۲۰۲۰

نوع

کنترلر بی سیم

وزن

280gr

نقد و بررسی خرید دسته ps5 | قیمت کنترلر پلی استیشن 5

نسل نهم کنسول‌های بازی نیز بالاخره وارد بازار شد تا گیمر‌های سراسر دنیا وارد دنیای شگفت انگیز جدیدی شوند. سونی با طراحی خاص کنسول و کنترلر جدید خود به واقع خود را سریع‌تر به آینده بازی‌های ویدیویی رسانده است و خرید ps5 را به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل کرده است. در این مقاله کوتاه قصد داریم در مورد خرید دسته ps5 که نام Dualsense را بر خود دارد، صحبت کنیم و اطلاعاتی از این کنترلر نسل نهمی در اختیار کاربران قرار دهیم.

طراحی دسته ps5

سه رنگ مشکی، سفید و آبی در این دسته حرف اول را می‌زنند. بدنه سفید و مشکی این کنترلر شیک و خاص می‌تواند یکی از دلایل خرید دسته ps5 باشد. در این دسته خبری از لایت بار بر روی دسته نخواهد بود و جایگزین آن نوار نور آبی رنگی است که به کناره‌های پد لمسی منتقل شده است.

این کنترلر جذاب دارای وزن بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر از نسل قبلی می‌باشد. می‌توان تا حدودی دسته ps5  را شبیه به کنترلر ایکس باکس وان دانست که به فرم دستان گیمر نزدیک‌تر است.

دکمه Share جای خود را به دکمه Create  داده است که تمام امکانات اشتراک گذاری را کامل‌تر و گسترده‌تر در خود دارد.

اضافه شدن روکش پلاستیکی به آنالوگ‌ها و جنس خاص قسمت زیرین این دسته خیال گیمر را از لیز نخوردن انگشتان و دست‌ها هنگام بازی برطرف کرده است.

فناوری بازخورد لامسه‌ای و دکمه‌های تطبیق پذیر

مهم‌ترین تغییر در دسته ps5 نسبت به نسل قبلی، تکنولوژی Haptic Feedback یا بازخورد لامسه‌ای است که دیگر فقط شوک دادن صرف نخواهد بود و هوشمندانه‌تر لرزش‌ها را به انگشتان و دست‌ها وارد می‌کند. زمانی که با ماشین خود بر روی گل و لای حرکت می‌کنید بازخورد متفاوتی را در مقایسه با یک برخورد در بازی فوتبال دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید دسته ps5 وجود فناوری adaptive triggers است که در بازی‌های شوتر و با توجه به نوع اسلحه مقدار فشار انگشتان بر دکمه‌های L2 و R2 متفاوت خواهد بود.

مزایا

– اگر کاربر قصد خرید لوازم جانبی ps5 را داشته باشد می‌تواند از هدست برای ارتباط با دوستان خود بهره بهره ببرد، البته خبر خوب این است که کنترلر ps5 دارای میکروفون داخلی است که کاربر برای ارتباط با دوستان خود دیگر نیازی به هدست نخواهد داشت.

– داری سوکت میکرو USB تایپ C با سرعت شارژ بیشتر نسبت به کنترلر نسل قبل

– دارای کیفیت و حجم صدای دریافتی بیشتر نسبت به دوال شاک 4

– فاصله بین دکمه‌های شولدر و تریگر برداشته شده است تا گیمر دسترسی بهتری به آن‌ها داشته باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.