خرید پایه نگه دارنده PS4 PRO

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 25 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

نقد و بررسی خرید پایه نگه دارنده PS4 PRO

پایه نگه دارنده PS4 PRO

این پایه نگه دارنده PS4 PRO علاوه بر عملکرد خنک کنندگی کنسول، دارای قابلیت شارژ دسته ها است و چراغهای شاخص قرمز و آبی برای اعلام وضعیت شارژ دارد. پایه فن پی اس فور پرو، با 2 موتور خنک کننده می تواند کنسول شما را در طول شب و روز خنک نگه داشته و به بالا رفتن عمر آن کمک کند.

پایه فن PS4

طراحی ظاهری پایه نگه دارنده PS4 PRO

بر روی بدنه دکمه ای طراحی شده که توسط آن می توانید فن های خنک کننده را خاموش کنید و در عین حال که فن خاموش است امکان شارژ کنترلرها وجود دارد ! راه اندازی این خنک کننده ساده است و بدون نیاز به

پایه ی نگه دارنده PS4

کابلهای اضافی فقط کافی است کنترلرها و کنسول را به آن وصل کنید.

قدرت خروجی شارژر این پایه برای شارژ سریع و همزمان هر دو کنترلر و طراحی ویژه برای نشانگرهای شارژ LED که وضعیت شارژ را نشان می دهد، باعث شده که پایه نگه دارنده PS4 PRO محبوبیت ویژه ای در بین گیمرهای حرفه ای و طرفداران کنسولهای پی اس فور داشته باشد. طراحی این پایه به گونه ای انجام شده که می توانید کنسول را به صورت عمودی روی آن قرار داده و علاوه بر زیبایی و به نمایش گذاشتن کنسول Ps4 Pro، فضای کمتری نیز اشغال می کند. پایه های پلاستیکی کوچک نیز مانع از لغزیدن کنسول شده و خیال شما را از بابت ایمنی آن در حین شارژ، راحت می کند.

پورت ها پایه نگه دارنده

2 پورت HUB و 1 پورت USB اضافی برای تأمین نیرو و امکان شارژ و یا اتصال دستگاه های USB بیشتر ، مانند تلفن همراه ، باتری پشتیبان گیری از تلفن همراه و سایر دستگاه های USB را فراهم می کند.

پایه فن PS4 PRO

این پایه که کاملاً مناسب کنسول PS4 Pro استريال با خنک کننده دوگانه قدرتمند خود هوا را به طور مساوی بین دریچه ها توزیع می کند و به این ترتیب عمر تراشه ها و سخت افزار آن بالا رفته و دما را به طور یکنواخت پایین می آورد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.