خرید کابل شارژ دسته ps4 | خرید کابل شارژر دسته مخصوص ps4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 17 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

طول کابل

1.5 سانتی متر

نوع

microUSB

مناسب

Playstation 4, موبایل

نقد و بررسی خرید کابل شارژ دسته ps4 | خرید کابل شارژر دسته مخصوص ps4

کاربرد کابل شارژ دسته کنسول بازی، جهت اتصال به برق و شارژ کردن دسته به کار برده می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت خرید کابل شارژ دسته ps4 بیش از قیمت خرید یک کابل ساده است. این تفاوت قیمتی بیشتر به دلیل مختص بودن کابل برای دسته پلی استیشن ۴ و مرغوبیت کالا است. به دلیل جنسیت، دوام و ماندگاری طولانی مدت، پیشنهاد می‌شود که از کابل اورجینال محصول استفاده شود. اگر چنانچه برای اجرای بازی‌های گوناگون چند دسته بازی دارید که در برخی مواقع نیاز به شارژ همزمان دارند، می‌توانید از کابل شارژ یدکی هم استفاده کنید. در‌واقع کابل شارژ یدکی به عنوان ضروری‌ترین خرید لوازم جانبی ps4 در میان گیمرها بسیار رایج و متداول است. و اگر شما خرید دسته ps4 به صورت اضافه هم انجام دهید، می توانید با دو کابل همزمان دسته ها را شارژ کنید.

ضرورت خرید کابل شارژ دسته برای ps4

خرید کابل شارژ دسته ps4 این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی دسته بازی خود را حتی در حین بازی شارژ نمایید. مقاومت بالا در برابر هر نوع پوسیدگی، استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن، مقاومت در برابر کشیدگی‌ها و آسیب‌های احتمالی از جمله ویژگی‌های کابل شارژ دسته محسوب می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این کابل، تعبیه نویزگیر روی کابل است که در هنگام شارژ، به حفظ سلامت باتری دسته کنسول، کمک فراوانی می‌کند. کیفیت خوب همراه با بسته بندی مناسب و قیمت مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های ایم کابل می‌باشد.

مشخصات کابل شارژ دسته کنسول

از جمله مشخصه‌هایی که می‌توان برای خرید این کابل به آن توجه نمود عبارتند از؛

  • مناسب برای پلی استیشن ۴
  • دارای طول ۲ متر
  • دارای قابلیت شارژ دسته کنسول بازی

قیمت کابل شارژر کنسول

با توجه به ویژگی‌ها و مشخصه‌های گفته شده، به مراتب خرید این کابل به صورت یدکی و شارژ همزمان دسته‌های کنسول، لازم و ضروری است. قیمت محصول نیز  متناسب با ویژگی‌ها و مشخصه‌های آن کاملاً بهینه و مقرون به صرفه می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.