خرید کابل HDMI xbox series | قیمت کابل اچ دی ام ای ایکس باکس سری

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

مناسب

Xbox Series S, Xbox Series X

طول کابل

1.5 متر

کاربرد

اتصال تصویر

نقد و بررسی خرید کابل HDMI xbox series | قیمت کابل اچ دی ام ای ایکس باکس سری

استفاده از کابل HDMI یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی برای کنسول‌های نسل نهمی هست. بی‌تردید با خرید کابل HDMI xbox series می‌توان قدرت سخت افزاری کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس را از طریق یک تلویزیون پیشرفته به راحتی مشاهده کرد. در‌واقع با خرید لوازم جانبی  xbox series دسترسی به امکانات صوتی و تصویری برای کاربران فراهم می‌شود. کابل HDMI یک نوع رابط رسانه‌ای است. کارایی این کابل برای انتقال همزمان  صدا و تصویر در دستگاه‌های الکترونیکی صوتی و تصویری است.

بررسی کابل  HDMI

اگر به دنبال یک شارژر و کابل کنسول با کیفیت هستید ما به شما خرید کابل HDMI xbox series را پیشنهاد می‌کنیم. کابل  HDMI به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت سازگاری با امکانات جدید کنسول‌های نسل نهمی را داشته باشد. کاربران با خرید xbox series به قابلیت‌های ویژه کنسول نظیر بهره‌مندی از رزولوشن تصویری 4K می‌توانند دسترسی داشته باشند. اما شرط لازم برای دسترسی به این‌گونه امکانات کابل HDMI xbox series است. استفاده از درگاه HDMI2.1 در کنسول‌های نسل نهم نظیر ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، امکان دسترسی به تصاویر 4k و حتی 8K را فراهم می‌کند. ناگفته نماند که جنس این کابل از نظر مرغوبیت به گونه‌ای است که پوشش کنفی آن از هرگونه قطعی و یا  تاب خوردگی کابل جلوگیری می‌کند.

مزایای خرید کابل HDMI

از جمله مزایای  کابل HDMI xbox series، کیفیت ساخت بسیار بالا، استفاده آسان، قیمت خرید فوق‌العاده مناسب و همچنین کارایی بی‌نظیر آن است. خرید کابل HDMI برای کنسول‌های ایکس باکس سری و همچنین پلی استیشن ۵ سازگار است. امکان پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا از دیگر مزایای کابل HDMI xbox series می‌باشد. کابل‌های HDMI در انواع مختلف در بازار به فروش می‌رسد که می‌توانید با توجه به عمل‌کرد و کیفیت کالا از خرید انواع آن بهره مند شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.