خرید oculus guest 2 256G همراه با بازی | قیمت عینک واقعیت مجازی با بازی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 15 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

دو عدد کنترلر Oculus Touch

CPU

پردازنده اسنپ دراگون XR2

RAM

6GB

اتصال برق

آداپتوری

wifi

دارد

رنگ

سفید

سازنده

Oculus

هارد دیسک

250 گيگابايت

کابل HDMI

ندارد

کابل شارژ دسته

دارد

سایر توضیحات

رزولوشن 1832×1920 برای هر چشم با نرخ بازیابی 72 یا 90 هرتز دارای تکنولوژی Fast Switch

نقد و بررسی خرید oculus guest 2 256G همراه با بازی | قیمت عینک واقعیت مجازی با بازی

خرید oculus guest 2 256G همراه با بازی مورد توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای است. این محصول را شاید بتوان یکی از لوازم اصلی کنسول های خانگی دانست. می‌توان گفت که جذابیت اجرای بازی‌ها با خرید oculus guest چندین برابر است. قابل ذکر است که برای استفاده از هدست واقعیت مجازی حتماً باید بازی‌های مختص به آن را داشته باشید. در نتیجه می‌توانید خدمات نصب بازی را با قیمت بسیار مناسب به تیم پشتیبانی تهران پی اس  بسپارید.

ویژگی‌های oculus guest 2 256G

از جمله مزایای oculus guest 2 می‌توان به ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون XR2 و همچنین عدم نیاز به کامپیوتر و یا کنسول اشاره کرد.  قابل ذکر است که این محصول نصب بسیار ساده و راحتی دارد و می‌توانید به راحتی لذت اجرای بازی‌ها را با آن تجربه کنید. اگرچه عینک واقعیت مجازی محصول جدیدی نیست اما همچنان در صنعت بازی‌های دیجیتالی تازگی دارد.  با استفاده از این عینک به راحتی می‌توانید خود را در درون بازی و در میان صحنه‌های مختلف تصویرسازی کنید. این شبیه سازی واقعیت مجازی بسیار در بالا رفتن آدرنالین و هیجان بازی مؤثر است. کیفیت بالا، قیمت مناسب، ارزش خرید به نسبت کارایی و واقع‌گرایی مهیج از جمله ویژگی‌های خرید oculus guest 2 256G همراه با بازی محسوب می شود.

قیمت oculus guest 2 256G

oculus guest 2 256G  با بسته بندی شیک همراه با اصالت کالا، خدمات پس از فروش و همچنین تضمین بهترین قیمت بازار از سوی تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای در دستر علاقمندان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید این محصول به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای خرید oculus guest 2 256G می‌توانید از مشاوره با تیم تهران پی اس بهره مند شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.