خرید ps1 همراه با دو دسته | قیمت پلی استیشن 1 همراه با دو دسته ریفر

(1 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 1 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

دسته بازی

2 عدد کنترلر پلی استیشن 1

اتصال برق

برق مستقیم

سازنده

sony

درایو

DVD-ROM

مناسب

برای تمام‌ سنین

نسخه کپی خور

کپی خور می باشد

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید ps1 همراه با دو دسته | قیمت پلی استیشن 1 همراه با دو دسته ریفر

خرید ps1 همراه با دو دسته از بهترین گزینه های انتخابی برای گیمرهایی است که علاقه‌مند به خرید اولین نسخه پلی استیشن هستند. اگرچه پلی استیشن ۱ یادآور نوستالژی دوران به اوج رسیدن شرکت سونی است. اما همچنان طرفداران مختص به خود را شامل می‌شود. عمل‌کرد سخت افزاری با کیفیت، قابلیت‌های کاربردی و برخورداری از پایه‌ای ترین پیشرفت صنعت بازی‌های دیجیتال تمام آن چیزی است که از کنسول ps1 انتظار می‌رود. از ویژگی‌های خرید ps1 همراه با دو دسته که بگذریم، گیمرها می‌توانند این محصول را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنند. وجود دو دسته بازی در بسته بندی کنسول این امکان را به گیمرها می‌دهد تا اجرای بازی را با سایرین به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب با خرید پلی استیشن 1 همراه با دو دسته می‌توانید لذت بازی‌های گروهی را تجربه کنید.

ویژگی‌های دسته بازی پلی استیشن ۱

اگر تمایل به خرید ps1 با دو دسته بازی را دارید، به طور حتم ویژگی‌های کنترلرها برایتان حائز اهمیت است. کنترلر پلی استیشن ۱ دارای دکمه های جهت دار حرکتی است. انعطاف دکمه ها به گونه‌ای است که کاربر در حین بازی به راحتی می‌تواند از خود واکنش نشان دهد. همچنین طراحی ارگونومیک دسته مانع خستگی زودرس دست برای بازی‌های طولانی می‌شود. دسته بازی ps1 از طریق یک کابل به کنسول متصل می‌شود. طول کابل کنترلر تا حدی است که می‌توانید فاصله مناسبی را با کنسول داشته باشید. در مجموع خرید ps1 همراه با دو دسته با توجه به میزان کارایی قابل قبول، از ارزش خرید خوبی برخوردار است.

قیمت خرید کنسول ps1

با توجه به پا به عرصه گذاشتن جدیدترین نسل‌های شرکت سونی به دنیای صنعت بازی‌های دیجیتالی، قیمت خرید ps1 همراه با دو دسته بسیار افت کرده است. شما می‌توانید با بودجه بسیار کم و مناسب از عمل‌کرد یک کنسول با کیفیت همراه با قدرت سخت افزاری بالا برخوردار شوید. تجربه بازی‌های پلی استیشن در این کنسول بسیار خاطره انگیز است.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. محمد امین

    اگه خوب باشه