3% تخفیف

خرید vr2 برای ps5 | خرید هدست واقعیت مجازی ps5 مدل vr2

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

3 اسفند 1401

ابعاد

21.2×15.7×27.8 سانتی‌متر

لوازم جانبی قابل اتصال

کابل USB-C – جک 3.5 میلی‌متری – بلوتوث

مناسب

PlayStation 5

سازنده

sony

وزن

560 گرم

کاربرد

بازی های واقعیت مجازی

سال ساخت

2023

رنگ

سفید

باطری

ظرفیت 530 میلی‌آمپر ساعت, کنترلر قابل شارژ

CPU

نیازمند cpu ps5

سایر توضیحات

حسگر حرکت و موقعیت با شش درجه آزادی – حسگر لمسی

نقد و بررسی خرید vr2 برای ps5 | خرید هدست واقعیت مجازی ps5 مدل vr2

خخرید vr2 برای ps5

خرید vr2 برای ps5 ویژه مشتاقان واقعیت مجازی، موجود شد. یکی از آپشن‌های جذاب خرید PS5 استفاده از هدست واقعیت مجازی است. تجربه نسل جدید واقعیت مجازی با فناوری پیشرفته از جمله ویژگی‌های ممتاز پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود. اجرای بازی‌های منحصر به فرد با رزولوشن خارق‌العاده 4K و هدست واقعیت مجازی همان چیزی است که طرفداران سونی به دنبالش هستند. خرید لوازم جانبی PS5 نظیر هدست، کنترلر پلی استیشن VR2 قابلیت‌های حساس و ظریفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ارتعاشات ظریف هدست، بازخورد لمسی همراه با ردیابی هوشمند چشم و فناوری صوتی سه بعدی را می‌توان یکی از فوق‌العاده‌ترین تجربه‌های گیمینگ دانست.

قابلیت‌های هدست واقعیت مجازی VR2

در دنیای گیمینگ نمی‌توان از قابلیت‌های خاص و پیشرفته هدست واقعیت مجازی غافل شد. از جمله ویژگی‌های خرید vr2 برای ps5 می‌توان به تعبیه دو نمایشگر OLEDو کیفیت تصویری 4K با حداکثر سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اشاره کرد. ناگفته نماند که اتصال هدست پلی استیشن از طریق کابل USB-C انجام می‌شود.

حالت‌های مختلف هدست واقعیت مجازی شامل:

حالت VR Mode

این حالت دارای قابلیت‌های ردیابی چشم Haptic Feedbackو پشتیبانی از رزولوشن تصویری 4K می‌باشد. اجرای بازی‌ها با دید ۳۶۰ درجه همراه با فرمت HDR با رزولوشن ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ می‌توانید تجربه کنید.

حالت Cinematic Mode

حالت دوم هدست واقعیت مجازی، سینماتیک است. همانطور که از نامش پیداست، محتواها به صورت نمایشگر سینمای مجازی برای گیمر نشان داده می‌شود. استفاده از دو حالت مذکور به راحتی امکان‌پذیر است.

فناوری Eye Tracking در هدست واقعیت مجازی

سهم عمده از جذابیت‌ها و امتیازهای هدست واقعیت مجازی مربوط به فناوری Eye Tracking یا همان ردیابی چشم است. این فناوری احساسات گیمر را به آواتار در بازی انتقال می‌دهد. در‌واقع از این طریق احساسات واقعی‌تر و شخصی‌تری دربازی‌های چند نفره به وجود می‌آید. بعد از خرید vr2 برای ps5 به جذابیت‌های جزئی‌تری پی خواهید برد. برای نمونه صحنه‌های درون بازی که چشم شما بر آن متمرکز می‌شود، با کیفیت گرافیکی دقیق‌تر نشان می‌دهد. تجربه این احساس با استفاده از هدست واقعیت مجازی نجربه‌ای وصف‌ناپذیر و خارق‌العاده است. حتی شما می‌توانید فاصله میان لنزها را متناسب با چشم خود تنظیم کنید.

آیا vr2 به دستگاه ps5 اسلیم هم می خورد؟

کسانی که خرید ps5 fat را در گذشته انجام دادند می توانند از این دستگاه استفاده کنند. این مژده را به افرادی که خرید ps5 اسلیم داده اند را بدهیم، می تواندی vr2 را به راحتی در این دستگاه استفاده کنند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.