خرید ایکس باکس سری ایکس با دو دسته همراه با بازی|قیمت xbox series x دودسته با بازی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

2تا کنترلر ایکس باکس سری

CPU

پردازنده‌ی شخصی‌سازی‌شده معماری Zen 2 شرکت AMD با هشت هسته و فرکانس حداکثر 3.8 GHz

GPU

پردازنده‌ی گرافیکی شخصی‌سازی‌شده‌ی معماری RDNA 2 شرکت AMD با قدرت ۱۲ ترافلاپس و ۵۲ واحد محاسباتی (CU) با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز

RAM

10 گیگابایت رم GDDR6

اتصال برق

برق مستقیم

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

دفترچه راهنما

دارد

رنگ

مشکی

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد

هارد دیسک

یک‌ترایابت SSD از نوع NVME شخصی‌سازی‌شده

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید ایکس باکس سری ایکس با دو دسته همراه با بازی|قیمت xbox series x دودسته با بازی

پادشاه نسل نهمی کنسول‌های مایکروسافت با نام ایکس باکس سری ایکس در بازار رونمایی و عرضه شد. این محصول برتری‌های ویژه ای نسبت به سایر محصولات قبلی این کمپانی دارد. از مشخصه‌های بی‌نظیر این محصول می‌توان از پردازنده شخصی سازی شده، پشتیبانی از رزولوشن تصویری 4k و 8k، توان پردازشی ۱۲ ترافلاپس و همچنین ظرفیت داخلی یک ترابایت دستگاه نام برد. اگر چنانچه به دنبال خرید یک منسول باکیفیت و قدرتمند هستید، این فرصت را از دست نداده و خرید ایکس باکس سری ایکس با دو دسته همراه با بازی را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنید. شک نداشته باشید که شما با خرید ایکس باکس سری، صاحب یک کنسول کاربردی و همیشگی خواهید شد. برای نصب بازی ایکس باکس سری هم خیالتان راحت باشد. به دلیل آنکه طیف متنوعی از بازی‌های ایکس باکس سری در بازار به وفور در دسترس مشتریان می‌باشد.

مشخصات ایکس باکس سری

از جمله مشخصات این محصول می‌توان به توان سخت افزاری آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر آن پشتیبانی از هارد اکسترنال است. در نتیجه می‌توانید انواع بازی‌ها را تا بی‌نهایت در کنسول نصب و ذخیره نمایید. همچنین دستگاه مجهز به درایو نوری بوده و امکان اجرای بازی‌های دیسکی نیز وجود دارد. از هر نظر که فکرش را بکنید، خرید ایکس باکس سری ایکس ، یک خرید ارزشمند و به صرفه است. تنها کافیست با پرداخت هزینه‌ای نه چندان بالا نه تنها از دو دسته بازی، بلکه از دریافت نصب بازی‌های مایکروسافت نیز برخوردار شوید.

ویژگی‌های فنی کنسول ایکس باکس سری

کنسول ایکس باکس سری ایکس دارای یک حافظه داخلی۱۶ گیگابایتی از نوع GDDR6 می‌باشد. همچنین جهت ذخیره سازی اطلاعات نیز از یک SSD با گنجایش یک ترابایت استفاده می‌کند. علاوه بر آن طراحی کنسول به گونه‌ای است که قادر به اجرای بازی‌های یک نسل بعد از خود را با رزولوشن تصویری 4k دارد.  بنابراین خرید ایکس باکس سری ایکس با دو دسته همراه با بازی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید حتی بازی‌های نسخه بعدی را هم اجرا کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.