خرید بازی THE Evil Within 2 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Evil Within 2

سبک بازی

اکشن ماجراجویی – مخفی کاری – پازل

سازنده

betesda

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تعداد بازیکن

تک نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی THE Evil Within 2 | PS4

در این مقاله قصد داریم یک بازی بسیار هیجان انگیز و محبوب به نام بازی Evil Within 2 را به شما معرفی نماییم. بازی شیطان درون 2 که بیشتر با نام روان شکن 2 شناخته شده است یک نوع بازی ویدیویی به سبک ترس و بقا بوده و در سال 2017 برای پلتفرم هایی نظیر اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی طراحی و ساخته شده است.  طراح این بازی شینجی میکامی، برنامه نویس آن تانگوگیم ورکس بوده و توسط بتزدا سافت ورکز در بازار بازی های اکشن، ماجراجویی و به سبک ترس و بقا انتشار یافته است.

بازی evil within 2

بازی Evil Within 2 یک بازی بسیار لذتبخش و شاهکار از سری بازی های ترس و بقا می باشد که طرفداران بسیار زیادی را نیز تا به حال کسب کرده است.

داستان بازی Evil Within 2

داستان بازی اویل ویتینگ  اینگونه شروع می شود که گروهی به نام موبیوس یک دنیای مجازی به یونیون را توسط یک دستگاهی به نام استم ساخته و هدفش از این کار ساخت دنیایی عاری از هر گونه کمی و کاستی است.

جالب است بدانید دستگاه استم برای ادامه ی کار و فعالیت بایستی به یک مغز مرکزی متصل شود.
اما موبیوس کنترل این دستگاه را از دست می دهد و بالاجبار از انسان ها و کارمندان خود برای بازگردانیدن دستگاه به وضعیت قبلی کمک می گیرد.

evil within ps4

در بازی Evil Within 2 داستان بازی همچون نسخه ی پیشین خود ادامه دهنده ی ماجرا بوده و شخصیت اصلی داستان یعنی همان سباستین کاستیانوس (مامور و کاراگاه برجسته ی kspd) که بنا به دلایلی پلیس ادعاهای او را رد و از کار برکنار می کند.
سباستین در این ماجرا توسط یکی از دوستان خود به نام جولی کیدمن خبردار می شود که دخترش زنده است و از آتش سوزی خانه جان سالم به در برده است. سباستین برای یافتن او و نجات جان دخترش وارد دنیای یونیون می شود. لازم است بدانید که این بار موبیوس دختر سباستین را به دستگاه استم متصل کرده است.
مابقی داستان را به خود شما گیمرهای عزیز می سپاریم تا بتوانید این دنیای فریبکارانه را نابود و انسان ها را نجات دهید.

The_Evil_Within gmae ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.