خرید بازی 4 XBOX ONE | Forza Horizon

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

forza horizon 4

سبک بازی

ریسینگ

تعداد بازیکن

1

سازنده

playground games

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

نقد و بررسی خرید بازی 4 XBOX ONE | Forza Horizon

در نسل هشتم کنسول های بازی در بین بازی های آرکید ریسینگ شرکت ماکروسافت خیلی بهتر از رقیب خود یعنی سونی عمل کرده است و استودیو playground games بهترین بازی ساز در این سبک بوده است. بازی Forza horizon 4ایکس باکس وان در ادامه موفقیت فورزا 3 که فروش خوبی داشته است. این بازی در یک بریتانیا خیالی که همان طور که می دانید در بازی داستانی ندارید و شما در یک جهان باز در حال رانندگی هستید. یکی از موفقیت های فورزا هوریزان 4 بودن تمام ماشین ها از همه کلاس ها مانند سوپر اسپورت، آفرود ، شهری و غیره است. قابلیت پویا بودن شب و روز و عوض شدن فصل ها یکی از ویژگی های جدید این بازی است که در هر کدام باید تکنیک های خاصی را استفاده کرده است مانند در آب و هوای برفی که شما باید سرعت خود را کنترل کنید و به نسبت آن آب و هوا ماشین خود را انتخاب کنید.بازی forza horizon 4

داستان بازی Forza Horizon4

در بازی Forza horizon 4 شما ایونت های مختلفی را تجربه می کنید که در هر کدام شما در یک کلاس خاص با یک سری ماشین در آن کلاس به مسابقه بپردازید. شما در یک ایونت راننده تاکسی یا یک مکانیک به ایفای نقش می پردازید. به طور کلی در بازی فورزا هوریزون 4، 450 مدل ماشین وجود دارد که شما سردرگرم می شوید که کدام را انتخاب کنید. در نقشه بازی یک سری خانه وجود دارد که شما می توانید با پولی که از مسابقات به دست آورده اید آن ها را هریداری نمائید و از آن گاراژ استفاده کنید و ماشین خود را ارتقا دهید.

بازی فورزا xbox

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.