خرید بازی Can’t Drive This برای ps5 | قیمت بازی Can’t Drive This برای ps5

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Can't Drive This

سازنده

Pixel Maniancs

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

تاریخ عرضه

۶ فروردین ۱۳۹۹

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Can't Drive This برای ps5 | قیمت بازی Can't Drive This برای ps5

خرید بازی Can’t Drive This برای ps5 مناسب دوستداران بازی‌های مسابقه‌ای است. استودیوی تولید کننده این بازی شرکت Pixel Maniacs و ناشر آن Pixel Maniacs می‌باشد. قابل ذکر است که تاریخ عرضه این بازی برای ps5، سال ۲۰۲۱ میلادی است. از آنجایی که اجرای بازی  Can’t Drive This با پلتفرم ps5 سازگار است، خرید ps5 توصیه می‌شود. ناگفته نماند که این بازی قابلیت اجرا برای کنسول‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و همچنین پلی استیشن ۴ را نیز دارا می‌باشد.

ویژگی‌های خرید بازی Can’t Drive This برای ps5

اجرای بازی Can’t Drive This مناسب برای رده سنی ۷ سال به بالا است. معمولاً اغلب کودکان علاقه بسیاری به بازی‌های ماشین سواری و مسابقه‌ای دارند، در نتیجه خرید بازی Can’t Drive This از جمله بازی‌های انحصاری پرفروش محسوب می‌شود. محبوبیت این بازی در میان کودکان به گونه‌ای است که در آنها احساس هیجان و رقابت را پدید می‌آورد. اگرچه اجرای این بازی با سایر پلتفرم‌ها سازگار است اما خرید بازی ps5 به دلیل قابلیت‌های ویژه‌ای که کنسول ps5 در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تجربه تازه‌ای است.

جزئیات بازی

از جمله کاراکترهای بازی که می‌توان در  Can’t Drive This به آن اشاره کرد، کاراکترهای محوری Monster Truck ها هستند. در‌واقع مانستر تراک ماشین‌های بزرگ‌تر با چرخ های حجیم‌تری هستند که در مسابقه شرکت دارند.

بازی گروهی Can’t Drive This

اگر علاقمند به بازی‌های گروهی و چند نفره هستید، خرید بازی Can’t Drive This انتخاب خوبی برای شماست. به دلیل آنکه برای اجرای این بازی یک نفر بایستی کنترل و نقش راننده را بر عهده داشته باشد و سایر بازیکن ها نیز هدایت اتومبیل‌های دیگر را باید به دست بگیرند. تمرکز، واکنش‌های به‌موقع و همچنین سرعت عمل از جمله ویژگی‌هایی است که بایستی در اجرای بازی رعایت کنید وگرنه ماشین شما منهدم خواهد شد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.