خرید بازی Cyberpunk 2077 | PS4

(3 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Cyberpunk 2077

سازنده

cd red project

سبک بازی

اول شخص اکشن

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Cyberpunk 2077 | PS4

محصول جدید شرکت CD Project Red اوّلین بار در سال 2012 معرفی شد. این محصول یک بازی علمی تخیلی اکشن  است که از بازی رومیزی 2077 Cyberpunk اقتباس شده است. سبک بازی را می‌توان شوتر اوّل شخص همراه با المان‌هایی از نقش‌آفرینی معرفی کرد. شخصیت اصلی بازی V نام دارد و شخصیت دیگری نیز او را در طول بازی همراهی می‌کند. مطابق آنچه تاکنون پخش شده شخصیت اصلی بازی توانایی‌های بسیار جذابی دارد. قدرت حرکت و واکنش سریع شخصیت‌های بازی برای فرار یا پنهان شدن نیز بسیار عالی است.

cyberpunk-2077

در این بازی علاوه بر سلاح‌های متنوع سرد و گرم، سلاح‌های هوشمند که قابلیت قفل کردن بر روی هدف دارند نیز فضای جذابی در بازی ایجاد نموده‌اند. برای کاهش خشونت بازی، آپشن خاصی به این بازی افزوده شده که گیمر بتواند بدون خون‌ریزی نیز بازی را به اتمام برساند. این آپشن گلوله‌های سلاح کاربر را با گلوله‌های بیهوش‌کننده تعویض می‌کند. این بازی به صورت جهان باز طراحی شده و گیمرها می‌توانند با گشت و گذار در فضای بازی فعالیت‌ها مختلفی داشته باشند. امکان اجرای این بازی با درجه‌های سختی متفاوت نیز وجود دارد و در نتیجه گیمرها در سطوح مهارتی مختلف می‌توانند از این بازی لذّت ببرند.

داستان بازی Cyberpunk 2077

داستان این بازی در آینده‌ای نزدیک در شهری فاسد به نام Night City در کالیفرنیا می‌گذرد که تکنولوژی در تمام جوانب زندگی بشر رسوخ کرده است. قهرمان داستان با نام V در زندگی روزمره در این شهر با انجام مأموریت‌هایی پول و اعتبار کسب می‌کند. نکته جذاب ماجرا حضور بازیگر معروف “کیانو ریوز” در نقشی با عنوان “جانی سیلورهند” است.

بازی Cyberpunk 2077

این شخصیت در طول بازی به تحلیل شرایط و اتفاقات برای شخصیت اصلی می‌پردازد. هم‌زمان با پیشرفت شخصیت اصلی و دریافت تجهیزات بیشتر، افراد تازه‌ای به منظور بهره‌مندی از قدرت او وارد بازی می‌شوند. کاربر در این بازی می‌تواند نوع بازی خود را تعیین کند. در روش اوّل قهرمان بازی شخصیتی تهاجمی داشته و برای کسب اسلحه‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر تلاش می‌کند. در روش دوّم، بازی می‌تواند بر مبنای مخفی‌کاری هدایت شده وشخصیت اصلی از حملات سایبری و هک تجهیزات دشمن استفاده کند.

cyberpunk-2077خرید بازی

 

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 3 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. سام

    سلام ریجن آل موجود دارید؟

    • آریامنش

      سلام. شما ثبت سفارش کنید با شما جهت هماهنگی تماس گرفته می شود.

  2. ocelot

    دست ۲ هست یا آکبند؟؟؟

    • shaghayeghnarimani75

      سلام
      دسته دوم است.

  3. Paka

    سلام آیا امکانش هست که این بازی رو با marvel avengers معاوضه کنید و یا اگر لازمه همراه بازی پولی رو برای خرید سی دی بدهم ؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! می توانید با شماره های انتهای سایت تماس بگیرید.