خرید بازی Detroit | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Detroit

سبک بازی

نقش آفرینی

سازنده

Sony Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Detroit | PS4

دیترویت نیز جزء بازی های ویدئویی به سبک ماجراجویی بوده و طوری طراحی شده که با مرگ و نابودی شخصیت های داستان بازی به اتمام نمی رسد. این بازی توسط سه شخصیت اداره و کنترل می شود.بازی Detroit یک نوع بازی تخیلی و علمی می باشد که توسط اینتراکتیو انترتینمنت در سال 2018 برای پتلفرم ps4 (پلی استیشن 4) منتشر شده است.

deroidt ps4

 

برنامه نویسی این بازی زیبا را کوآنتیک دریم بر عهده داشته و توسط دیوید کیج طراحی شده است. البته بازی دیترویت در پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز نیز قابل اجرا می باشد.بهتر است بدانید که بازی Detroit جایزه ی بهترین صداگذاری بازی های رایانه ای بفتا را به خود اختصاص داده است.

Detroit-Become-Human

 

داستان بازی Detroit

این بازی زمانی که اندرویدها وارد زندگی بشر می شوند و اکثر کارهای بشر به کمک آن ها انجام می گیرد شروع شده و برخی از انسان ها به دلیل بیکاری نسبت به این عمل شروع به اعتراض و برپایی تظارهرات می نمایند.

قصه ی بازی مزبور درباره ی سه ربات اندوریدی می باشد. در این داستان دو ربات به نام  والری کری
خدمتکار یک خانه و دختری که صاحب کار والری به دلیل غم مرگ دخترش خریداری کرده تصمیم می گیرند تا به اتفاق هم از این خانه فرار نمایند.

بازی detroit

این دو ربات نسبت به یکدیگر علاقمند شده و تصمیم دارند تا برای خود زندگی جداگانه ای را در کمال آرامش مهیا سازند.
در دیترویت گیمر شخصی است که می تواند این دو ربات را خوشبخت کرده تا آن ها بتوانند زندگی در امنیت داشته باشند و یا نه کام مرگ آن ها را در برگیرد.

بازی ps4 detroit

در سمت دیگر داستان شخصیتی به نام برایان دکارت (کانر) که یک ربات پلیس پیشرفته ی اندوریدیست ایفای نقش می کند و وظیفه ی او به دام انداختن اندرویدهاییست که منحرف شده اند. درباره ی این شخصیت می توان این را گوشزد کرد که گیمر یا همان بازیکن می تواند به کمک کانر تصمیمات مهمی را اتخاذ نموده و وی را تبدیل به یک قاتل بی رحم و یا شخصی بااحساس نماید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.