خرید بازی Devil May Cry 5 | PS4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Devil May Cry 5

سبک بازی

شوتر سوم شخص – اکشن ماجراجویی

سازنده

capcom

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Devil May Cry 5 | PS4

بازی  (شیطان هم می گرید 5) از سری بازی های هیجانی انگیز و اکشن است که شرکت کپ کام آن را ساخته است. همان  طور که از نام این بازی پیداست (شیطان هم می گرید 5) نسخه ی پنجم این بازی بوده و قبل از این بازی، 4 نسخه ی پیشین در بازار عرضه گشته است.

بازی Devil May Cry 5 توسط هیده آکی ایتسونو کارگردانی شده است و نویسنده¬ی این اثر بینگو موریهاشی و آهنگساز آن کیسی ادواردز می باشد.
این بازی در پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجرا بوده و در دو حالت تک نفره و دو نفره می توان آن را بازی کرد.

devil-may-cry-5 ps4

جالب است بدانید که نسخه مزبور در نمایشگاه رسانه و تجارت ای در سال 2018 رونمایی شده و در مارس سال 2019 در دنیا انتشار یافته است. بهتر است بدانید که دویل می کرای برنده ی جایزه ی the game award for best action game نیز می باشد.

 

devil-may-cry-5 بازی

داستان بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 سه شخصیت قابل کنترل دارد که نام آن ها دانته، نرو و همچنین وی می باشد. هر یک از این مبارزین دارای سبک رزمی بسیار متفاوت و جذاب می باشند.
این داستان در یک شهر خیالی که منطقه ای زیبا و اشرافی است جریان داشته و صحنه هایی کاملا اکشن و هک اند اسلش دارد و شخصیت های این بازی با سلاح هایی قدرتمند به نبرد و پیکار می پردازند.
داستان بازی Devil May Cry 5 مربوط به 2000 هزار سال پیش بوده و در واقع نبرد بین انسان و شیطان را به تصویر کشیده است. شیطانی به نام اسپاردا علیه فرمانروای شیاطین شورش می نماید تا دنیای انسان ها و بشریت نجات یابد.

بازی Devil May Cry 5 ps4

در این داستان بازی Devil May Cry 5 اسپاردا دروازه ی برج تمن نی گرو را میان دو دنیا قرار گرفته است را بسته و برای عمل کردن این کار قدرت شیطانی خود بالاجبار فدا کرد و همچنین برای به ثمر رسیدن اهداف خود یک کشیش زن را نیز قربانی کند.
جالب است بدانید که اسپاردا بعد از این کار مدتی ناپدید گشته و بعد از آن در قرن بیستم دوباره ظاهر می شود و در ابتدای داستان عاشق یک زن که انسان است (به نام ایوا) می شود. در ادامه¬ی عشق شیطان و اسپاردا می بینیم که این دو عاشق صاحب دو فرزند به دانته و ویرجیل می شوند.

بازی devil may cry 5 ps4

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.