خرید بازی F1 2021 برای ps5 | قیمت بازی فورمول یک برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

F1 2021

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

مناسب

PlayStation 5

سازنده

EA

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

نقد و بررسی خرید بازی F1 2021 برای ps5 | قیمت بازی فورمول یک برای پلی استیشن5

خرید بازی F1 2021 برای ps5 برای دوستداران بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیلرانی، یکی از بهترین گزینه‌ها است. اجرای این بازی برای تمامی رده‌های سنی از کوچک و بزرگسال مناسب می‌باشد. به دلیل ژانر ورزشی و مسابقه‌ای آن، توجه تمامی افراد به جذابیت‌ها و هیجانات این بازی متمرکز می‌شود. توسعه دهندگان بازی Codemasters Birmingham و ناشران آن استودیوهای Codemasters, Electronic Arts می‌باشد. کاربران با خرید ps5 و استفاده از امکانات دسته بازی دوال سنس می‌توانند تجربه متفاوتی از بازی‌های مسابقه‌ای را دریافت کنند. بازی حالت‌های تک نفره و چند نفره را شامل می‌شود که پلیر می‌تواند به دلخواه از حالت‌های آن بهره‌مند شود.

پلتفرم‌های مناسب برای بازی

برای اجرا و خرید بازی ps5 توصیه می‌شود که  حتماً از پلتفرم ps5 استفاده کنید. اما اجرای بازی F1 2021  علاوه بر پلی استیشن ۵ با پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، نینتندو سوییچ نیز سازگار است.

بررسی خرید بازی F1 2021 برای ps5

طراحی سبک ریسینگ اتومبیلرانی به گونه‌ای است که تمام سلیقه ها را مجذوب خود می‌کند. در نتیجه اگر طرفدار بازی‌های اتومبیلرانی هستید، خرید بازی F1 2021  از یاد نبرید. این بازی تمامی ویژگی‌های مهیج و استاندارد یک بازی فوق‌العاده را داراست.

گیم پلی بازی

از جمله ویژگی‌های شاخص تمام بازی‌ها، گیم پلی آن است. به روز رسانی‌های تازه‌ای در فضای بازی F1 2021  ایجاد شده است. این بازی تمامی امکانات را اعم از شخصی سازی کردن خودروها تا مسابقه در میان بزرگترین رانندگان مطرح جهان را در اختیار شما گذاشته است. علاوه بر آن تنوع در فضای پیست‌های مسابقه، کنترل ماشین‌های مختلف و همچنین جلوه‌های بصری ویژه در بازی سبب شده تا اغلب گیمرهای حرفه‌ای از خرید بازی F1 2021 برای ps5 استقبال کنند.

امکانات بازی

بازی F1 2021  از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته ای نظیر صدا گذاری‌های حرفه‌ای، بهره‌مندی از مطرح ترین رانندگان و اتومبیل‌های جهان برخوردار است. نورپردازی‌های گرافیکی، شخصیت پردازی‌های واقع گرایانه،  طراحی بی‌نظیر اتومبیل‌ها و مواردی از این قبیل از جمله جذابیت‌های خرید بازی F1 2021 برای ps5 محسوب می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.