خرید بازی fc24 برای ps5 | قیمت بازی فیفا 24 برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 28 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

تاریخ عرضه

مهر 1402

تعداد بازیکن

1 تا 4 نفر

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

شبیه ساز مسابقات فوتبال

سازنده

EA

نام بازی

fc24

مناسب

PlayStation 5

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

نقد و بررسی خرید بازی fc24 برای ps5 | قیمت بازی فیفا 24 برای پلی استیشن 5

خرید بازی fc24 برای ps5

بهترین گزینه برای طرفداران بازی‌های سری فیفا خرید بازی fc24 برای ps5 است. با توجه به ادعای شرکت تولیدکننده یعنی EA تغییرات زیادی در بازی بازی fc24 ایجاد شده که در گیم پلی آن هم مشاهده می‌شود. البته هیجانات خرید بازی فیفا ۲۴ صرفاً به تغییرات تازه آن محدود نمی‌شود. تا قبل ازاین گیمرها بر این باور بودند که نبود لایسنس فیفا بر حذف لیگ‌ها، بازیکنان و تیم‌ها تاثیرگذار است. اما در ورژن جدید بازی fc24 نداشتن لایسنس فیفا باعث برکناری لیگ‌ها و بازیکنان نمی‌شود. بنابراین اوج هیجان بازی در وجود تمامی لیگ‌های برتر دنیا مانند لالیگا، بوندسلیگا و سایر لیگ‌های قدرتمند است.

جزئیات بازی fc24

رونمایی از بازی fc24 تقریباً چند ماه پیش اتفاق افتاد و پس از آن گیم پلی و تریلر بازی منتشر شد. هم اکنون خرید بازی fc24 برای ps5 در دسترس تمامی طرفداران سری فیفا است. خرید بازی ps5 به‌خصوص سری بازی‌های فیفا به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های الکترونیک آرتس شناخته شده‌اند. آنچه که در بازی fc24 بسیار جالب و چشمگیر است، گرافیک شبه طبیعی و کاراکترهای واقع‌گرایانه است. به طوری‌که نمی‌توان تمایزی میان دنیای بازی و واقعیت فوتبال قائل شد. گفتنی است که در بازی از ۱۲۰۰ استایل مختلف استفاده شده که هر یک از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. حتی به وضوح می‌توان نحوه دویدن، پاس کاری‌های ممتد، شوت‌های واقعی و نگاه‌های نافذ بازیکنان را تماشا کرد. بی‌راه نیست که کاربران برای خرید ps5 و به دنبال آن اجرای بازی‌های مهیج بسیار مشتاق هستند. چرا که تمام انتظارات کاربران را از یک بازی فوق‌العاده قوی و واقع‌گرایانه برآورده می‌کند.

ویژگی‌های بازی fc24

با خرید بازی fc24 برای ps5 می‌توانید تمام این ویژگی‌ها را یک‌جا در بازی تجربه کنید.

  • دسترسی به playstation

با استفاده از این آیتم می‌توانید استعدادها و مهارت‌های مورد نظرتان را به بازیکنان بدهید. آزاد کردن قابلیت‌های جدید از جمله جذابیت‌های این آپشن است.

  • برخورداری از چندین سبک بازی
  • فوتبال بخش لیگ زنان
  • قابلیت ساخت تیم‌های ترکیبی توسط گیمر
  • امکان رتبه‌بندی و بهبود بازیکنان

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.