خرید بازی Ghost runner برای ps5 | قیمت بازی Ghost runner برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Ghost runner

سازنده

One More Level

مناسب

PlayStation 5

تعداد بازیکن

1

سبک بازی

اکشن, ماجراجویی

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

تاریخ عرضه

۱۵ مهر ۱۴۰۰

نقد و بررسی خرید بازی Ghost runner برای ps5 | قیمت بازی Ghost runner برای پلی استیشن 5

خبر خوب برای طرفداران بازی‌های اکشن ماجراجویانه،  خرید بازی ps5 نظیر خرید بازی Ghost runner برای ps5 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ است. اجرای این بازی نه تنها با پلتفرم ps5، بلکه با پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و همچنین مایکروسافت ویندوز سازگار است. ناگفته نماند که این بازی برای رده سنی بالای ۱۸ سال مناسب می‌باشد.

معرفی خرید بازی Ghost runner برای ps5

بازی  Ghost runner از سوی شرکت‌های One More Level, Slipgate Ironworks توسعه یافته و از سوی استودیوهای All in! Games SA, 505 Games منتشر شد. ژانر بازی اکشن و پلتفرم است و حالت اجرای آن به صورت تک نفره می‌باشد. کاربران می‌توانند با خرید ps5، نه تنها از قابلیت‌های بی‌نظیر این کنسول بهره مند شوند، بلکه می‌توانند اجرای یک بازی هیجان انگیز و مبارزه طلبانه را با کیفیت گرافیکی قدرتمند تجربه کنند.

محتوای داستانی خرید بازی Ghost runner برای ps5

اگر چنانچه علاقمند به روبرو شدن با چالش‌های سخت و دشوار هستید، ما به شما خرید بازی Ghost runner  پیشنهاد می کنیم.  داستان از جایی شروع می‌شود که دنیا از طریق یک سانحه طبیعی از بین رفته  و انسان‌ها  برای زنده ماندن و دوری از خطرات در یک آسمان خراش پناه گرفته‌اند. کاربر که کنترل اول شخص داستان را بر عهده دارد باید از آسمان خراش بالا رفته و نه تنها انسان‌ها را نجات دهید، بلکه بایستی انتقام این سانحه را از کاراکتری به نام کی مستر بگیرید.

شخصیت پردازی‌های داستان

کی مستر یک کاراکتر منفی و جاه طلب است که به انسان‌ها رحمی ندارد. در روند داستان انسان‌های بازمانده با کمبود آب و غذا روبرو خواهند شد و در نتیجه به یک راه حل اضطراری نیاز خواهد بود.اگر علاقمند به بازی‌های مهیج و جنگجویانه هستید، خرید بازی Ghost runner برای ps5 را از دست ندهید.

ماموریت بازی

کاربر ماموریت آن را بر عهده دارد که بتواند به سرعت دشمنان را شکست دهد. امکانات و قابلیت‌هایی که در بازی در اختیار کاربر گذاشته می‌شود، باعث روبرویی به چالش‌های سخت و در نهایت پیروزی و یا شکست خواهد شد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.