خرید بازی godfall برای ps5 | قیمت بازی گادفال

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

حجم بازی

43 GB

آنلاین

این بازی کاملا آنلاین می باشد

نام بازی

Godfall

سبک بازی

Slasher Looter

تعداد بازیکن

یک الی چهل نفر

مالتی پلیر - آنلاین

2 تا 4 نفره

سازنده

Gearbox

تاریخ عرضه

10 آذر 1399

درجه بندی سنی

بالای 16 سال

نقد و بررسی خرید بازی godfall برای ps5 | قیمت بازی گادفال

بازی Godfall در سبک لوتر-اسلشر یکی از بازی‌های انحصاری ps5 است که توسط شرکت Counterplay ساخته شده و کمپانی Gearbox نشر آن را بر عهده دارد. شما وارد دنیای فانتزی و حماسی چشم نوازی مثل بازی God of war می‌شوید و با سبک مبارزه‌ای شبیه به سری سولز با دشمنان خود روبرو خواهید شد. طرفداران بازی‌های اکشن-ماجراجویی قطعا خرید بازی godfall برای ps5 را به عنوان تجربه‌ای جدید، مد نظر قرار خواهند داد.

داستان بازی godfall

داستان بازی در دنیایی فانتزی به نام Aperion اتفاق می‌افتد، دنیایی که به پنج قلمرو آب، روح، آتش، زمین و روح تقسیم شده است. شما به عنوان یک شوالیه مسئولیت دارید با نیروهای تاریکی و اهریمنی مبارزه کنید و این دنیای پر زرق و برق را از نابودی نجات دهید. به یاد داشته باشید که پیدا کردن valorplateها که زره‌های باستانی قابل ارتقا هستند در روند لوت بازی نقش اساسی را بازی می‌کنند.

بازی در حالت سوم شخص پیش می‌رود و شما باید سبک دلخواه خود را از بین 3 سبکی که برای انتخاب در اختیارتان قرار گرفته، برگزینید. در دنیای فانتزی و باشکوه بازی جست و جو کنید و آیتم‌های مورد نیاز را برای ارتقا تجهیزات و کاراکتر خود بدست آورید. علاوه بر نبردهای نزدیک و تن به تن این امکان نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد که به صورت دوربرد به دشمنان و باس فایت‌های بازی ضربه بزنید، البته استفاده از این قابلیت برای شما محدودیت زمانی خواهد داشت.

جمع بندی

با توجه به تریگرهای تطابق پذیر و بازخورد لمسی دسته dualsense لذت بازی godfall را با تمام وجود حس خواهید کرد. بازی را هم به صورت تک نفره و هم به صورت Co-op می‌توانید بازی کنید و اگر قصد خرید ps5  دارید این بازی را هم به سبد خرید خود اضافه کنید و از گرافیک پرجزئیات و گیم پلی راضی کننده آن لذت کافی را ببرید.

تهران پی اس خرسند است که در زمینه خرید بازی ps5 و دیگر محصولات مورد اعتماد شما قرار دارد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.