خرید بازی Injustice 2 | XBOX ONE

(2 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Injustice 2

سبک بازی

مبارزه ای

سازنده

NetherRealm

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

آنلاین

دارد

تعداد بازیکن

2 نفره

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Injustice 2 | XBOX ONE

بازی Injustice 2 یک بازی ویدیویی مبارز 2017 است که براساس DC Universe ساخته شده است. این بازی توسط NetherRealm Studios توسعه یافته و توسط برادران وارنر منتشر شده است. Injustice 2 عاقبت ناعادلانه سال 2013 است  خدایان در میان ما. این بازی در ابتدا در ماه مه 2017 برای پلی استیشن 4 (ps4) و Xbox One منتشر شد؛ نسخه مایکروسافت ویندوز بعداً در نوامبر 2017 منتشر شد. نسخه گسترده بازی با عنوان Injustice 2: Legendary Edition در مارس 2018 برای پلی استیشن 4، Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد. همچنین در مورد Injustice 2 مشابه به ورژن قبلی، یک برنامه همراه برای دستگاه های Android و iOS منتشر شده است. یک سری کتاب های کمیک prequel با همین نام نیز توسط تام تیلور نوشته شده است که در آغاز ماه آوریل 2017 منتشر شد.

INJUSTIC 2 XBOX ONE

گیم پلی اصلی هسته مانند پیشینیان خود باقی مانده است، البته با تنظیمات جزئی در بازگشت مکانیک بازی Injustice 2 ویژگی جدیدی به نام Gear System را معرفی می کند، سیستم غارتگری که بازیکنان را با قطعات و تجهیزات کمکی یاری نموده و به آنها این پاداش را می دهد که می توانند برای سفارشی کردن ظاهر شخصیت ها و اصلاح توانایی ها و آمار آنها اقدام کنند. به گفته توسعه دهندگان بازی، ایده اجرای سیستم بازی نقش آفرینی (RPG) -استایل پیشرفت به یک بازی جنگی از زمان قبل از سقوط بازیMidway Games ، ناشر اصلی سریال Mortal Kombat وجود داشته است. کارگردان Ed Boon همچنین به دنبال این بود که مکانیک های گیم پلی را که توسط بازی های چند نفره تیراندازی، همچون شخصی سازی، خلق شخصیت، غارت و تراز کردن استفاده می شود، در ژانر بازی جنگی گنجانده و از طریق به توسعه سیستم Gear دست یابد.

injustic 2 بازی

داستان بازی Injustice 2

داستان بازی Injustice 2 حول محور بتمن و تلاش شورشیان وی برای بازگرداندن جامعه پس از سقوط رژیم سوپرمن می باشد؛ با این حال، ورود گروه سرپرستی تازه تأسیس جامعه» و مغز بیگانه، بتمن را وادار به آزاد سازی سوپرمن زندانی برای کمک به مبارزه با تهدیدها می کنند. این بازی با انتقاد از سیستم های غارت تصادفی و ریزگردش، از منتقدان انتقادات مثبتی دریافت کرده است که داستان، ارائه، بهبود مکانیک گیم پلی، فراوانی محتوای درون بازی و گزینه های شخصی سازی شخصیت را تحسین می کنند.

بازی injustic 2

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 2 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. ارشا

    سلام ببخشید میخواستم بپرسم این بازی توی ایکس باکس سری x اجرا میشه ؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله اجرا می شود.

  2. امید

    ببخشید این بازی دیسکه یا کده

    • شقایق نریمان

      سلام! دیسک می باشد.