خرید بازی Jurassic World Evolution 2 برای ps5 | قیمت بازی ژوراسیک برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Jurassic World Evolution 2

مناسب

PlayStation 5

سازنده

Frontier Developments

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سبک بازی

استراتژی

تعداد بازیکن

1

نقد و بررسی خرید بازی Jurassic World Evolution 2 برای ps5 | قیمت بازی ژوراسیک برای ps5

بازی ژوراسیک از معدود بازی‌هایی است که گیمرها بتوانند از کنار آن با بی توجهی عبور کنند. ژانر شبیه سازی این بازی به گونه‌ای است که از آن به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود. شما می‌توانید با خرید بازی Jurassic World Evolution 2 برای ps5 هیجانات یک بازی ماجراجویانه و افسانه‌ای را با تمام وجودتان درک و لمس کنید. اگرچه برای حس هیجان بیشتر خرید ps5 پیشنهاد می‌شود اما این بازی برای پلتفرم های ps4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز سازگار می‌باشد.

معرفی بازی

همیشه خرید بازی ps5 به دلیل جذابیت های بصری، وضوح گرافیکی و جلوه‌های ویژه طرفداران بسیاری دارد. در این میان خرید بازی Jurassic World Evolution 2 برای ps5 از آن دسته بازی‌هایی است که در کارنامه تاریخ بازی‌های ویدیویی خوش درخشیده است. ناگفته نماند که اجرای این بازی برای رده سنی ۱۶ سال به بالا مناسب می باشد. سازنده و ناشر این بازی، Frontier Developments plc بوده  و تاریخ عرضه آن نیز در سال ۲۰۲۱ است. در‌واقع به عنوان یکی از جدیدترین و تازه‌ترین بازی‌های محبوب سال ۲۰۲۱ شناخته شده است.

داستان بازی

روند داستان بازی بر اساس فیلم‌های ژوراسیک ساخته و پرداخته شده است. در‌واقع دایناسورها به عنوان شخصیت‌های اصلی بازی مجموعه بازی را در دست گرفته‌اند. خرید بازی Jurassic World Evolution 2 برای ps5، با عناصر تازه و فناوری پیشرفته در اختیار کاربرانی قرار گرفته که تمایل به کنترل انواع مختلف دایناسورهای عظیم الجثه را دارند. علاوه بر آن بخش داستانی بازی که در آن بازیگران معروفی مانند جف گلدبلوم ایفای نقش میکنند، بسیار قابل توجه است.

فضای بازی

فضای بازی از بخش‌های گوناگونی مانند جنگل‌های سرسبز، صحرا و بیابان طراحی شده است. این تغییر مکان ها باعث جلوگیری از یکنواختی روند بازی شده و برای کاربرا بیش از پیش سرگرم کننده خواهد بود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.