خرید بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4 | قیمت بازی Kena Bridge of Spirits

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سبک بازی

ماجراجویی

مناسب

Playstation 4

نام بازی

Kena Bridge of Spirits

سازنده

Ember Lab

نقد و بررسی خرید بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4 | قیمت بازی Kena Bridge of Spirits

بازی Kena Bridge of Spirits ، تولید استودیوی امبر لب نه تنها توانسته نوآوری‌های تازه‌ای را به صنعت بازی‌های ویدیویی بیاورد، بلکه در جذب گروه سنی نوجوان به بازی‌های انیمیشنی بسیار موفق عمل کرده است. به همین علت اگر به دنبال یک بازی معروف، ماجراجویانه و مهیج هستید، خرید بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4 پیشنهاد می‌شود. نسخه‌های متفاوتی از بازی کنا بریج منتشر شده است که کاربران با خرید ps4 می‌توانند به راحتی به اجرای این بازی بی‌نظیر و خارق‌العاده بپردازند.

داستان بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4

روایت داستان  Kena Bridge of Spirits شرح زندگی دختری به نام کنا است. او مانند پدرش به نوعی واسطه‌گر میان دنیای ارواح و جهان خاکی می‌باشد. هدف کنا انجام کارهای ناتمام مردگانی است که دست‌شان از دنیای زمینی کوتاه است. در روند بازی گیمر با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و ماجراجویانه روبرو می‌شود که جذابیت‌های خاص بازی را به دنبال دارد.

گیم پلی بازی

فضای بازی در ابتدا با نمایش روستایی خالی از سکنه آغاز می‌شود که کنا به آن ورود پیدا می‌کند. فضای مسحور کننده بازی و در عین حال ماجراجویانه آن توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. ناگفته نماند که خرید بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4 مناسب برای گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا می باشد. در ادامه روند داستان، کنا با‌شخصیت های مختلفی آشنا می‌شود که هر یک با مشکلاتی روبرو هستند. کنا برای برطرف کردن مشکل آن‌ها با ارواح ارتباط برقرار می‌کند و آن‌ها را از بندهای تکبر، اشتباه و گناه رها می‌کند.

ویژگی‌های بازی

از جمله ویژگی‌های خرید بازی Kena Bridge of Spirits برای ps4  می‌توان به روایت داستانی ساده اما در عین حال جذاب همراه با فضای مسحور کننده اشاره کرد. شخصیت پردازی‌های مناسب که هر یک در جایگاه درست خود قرار دارند و همچنین گشت و گذار در جهان رنگارنگ از جمله ویژگی‌های شاخص بازی محسوب می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.