خرید بازی Knack برای ps4 | خرید بازی نک برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

سبک بازی

اکشن ماجراجویی

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

سازنده

SCE Japan Studio

نقد و بررسی خرید بازی Knack برای ps4 | خرید بازی نک برای ps4

بازی Knack از جمله بازی‌های جذاب و مهیج کودکان است که در ژانر خانوادگی و در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۷ تهیه و عرضه شد. توسعه‌دهنده این بازی، شرکت Japan Studio  است. علاوه بر آن، این بازی سرگرم کننده از سوی Sony Interactive Entertainment به بازار های جهانی راه یافت.

خرید  بازی Knack برای ps4 ، مناسب برای کودکان بالای هفت سال بوده که البته نوجوانان و حتی بزرگسالان هم نیز می‌توانند از  اجرا و تماشای  این بازی مهیج لذت ببرند.

مشخصه‌های اصلی بازی Knack برای ps4

بازی مهیج  Knack برای نسل چهارم کنسول‌های بازی شرکت سونی سازگار است و بایستی کاربران دارای پلی استیشن ۴ باشند. اگر چنانچه تمایل به خرید ps4 دارید، می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات به بخش پشتیبانی سایت معتبر تهران پی اس مراجعه کنید. قابل ذکر است که خرید بازی Knack برای ps4 به دو گونه دیجیتال و دیسکی به فروش می‌رسد.  تفاوت نسخه دیجیتال و نسخه دیسکی بازی در این است که برای اجرای نسخه دیسکی نیاز به دیسک بلو ری است. خرید بازی به صورت نسخه دیجیتال، تنها به یک کد انحصاری دوازده رقمی احتیاج است.

ویژگی های بازی Knack

این بازی سرگرم کننده پر از اتفاقات هیجان انگیزی است که خلاقیت و حس تصویرسازی در کودکان را تقویت  می‌کند. علاوه بر آن در پایان بازی،  یک سری پازل‌های سرگرمی نیز اجرا شده که مبارزات جذاب و حتی برخی از مبارزات حماسی را به نمایش می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌های خرید بازی Knack برای ps4 می‌توان به طراحی گرافیکی بی‌نظیر، شخصیت پردازی ‌ای انتزاعی و همچنین شبیه سازی‌های  جذاب در بازی اشاره کرد.

قیمت بازی Knack برای ps4

برای خرید بازی Knack برای ps4 به صورت نسخه دیجیتال و یا دیسکی می‌توانید به بخش فروش محصولات سایت تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نموده و یا با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.