خرید بازی Lego Hobbit | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 مرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۸۸۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Lego hobbit

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego Hobbit | XBOX ONE

بازی Lego Hobbit یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی با مضمون Lego بوده که توسط Talel’s Tales ساخته شده است. این بازی توسط Warner Bros. Interactive Entertainment در تاریخ 8 آوریل 2014 در آمریکای شمالی و 11 آوریل در اروپا منتشر شد. بازی دنباله ای از Lego Lord of Rings بر اساس دو فیلم اول هابیت است. سفری غیر منتظره و ویرانی اسماگ. این بازی همچنین در نسخه های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، Wii U ، Nintendo 3DS ، OS X و Microsoft Windows منتشر شده است.

بازی lego hobbit

داستان بازی Lego Hobbit

بازی Lego hobbit چندین ویژگی از بازی های قبلی را نشان می دهد، از جمله ویژگی هایی که در آن کاربر باید مواد خاصی را برای ساختن یک شی بزرگ لگو پیدا کند. هنگامی که کاربر مواد صحیح را انتخاب و وارد کند، صفحه ای نمایش داده می شود که دستگاه لگو ساخته شده است و دستگاه پخش باید در ازای گل میخ قطعات مناسب را انتخاب کند.همچنین کاراکترها اقدامات مختلفی برای انجام آن دارند، ساخت شرکت کوتوله به گروهی با قابلیت های مختلف سپرده می شود. در طول انجام ماموریت، شخصی با

legol-hoit

توانایی های تیراندازی با کمان، دیگری که از چکش بزرگی استفاده می کند که می تواند اشیاء بزرگ را جابجا کند، دیگری با توانایی استخراج مواد معدنی از سنگ، و غیره به فعالیت می پردازند. Bilbo با پیشرفت بازی، توانایی های خود را بهبود می بخشد: وقتی Sting را بدست آورد، توانایی دارد که یک جنگنده ماهرتر باشد. و هنگامی که او یک حلقه را دریافت کرد، می تواند ناپدید شود و ساختارهای نامرئی لگو را بسازد.

بازی lego hobbit

این بازی Lego Hobbit ، شبیه به جدیدترین بازی های ویدیویی لگو، به جای یک توپی تک، روی یک نقشه بزرگ ساخته شده است. پخش کننده می تواند در حوادث مختلف جایی حرکت کند که کاراکترهای مختلف از بازیکن بخواهند که یک ماده خاص را از یک مأموریت حفظ کند یا مواد را مبادله نمایند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.