خرید بازی Lego jurassic | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 مرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۶۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Jurassic

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego jurassic | XBOX ONE

بازی Lego Jurassic  یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی با مضمون لگو (Lego) است که توسط TT Fusion ساخته شده و توسط برادران وارنر Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا، Wii U ، Xbox 360 و Xbox One در تاریخ 12 ژوئن 2015 منتشر شد تا همزمان با انتشار تئاتری Jurassic World باشد.

LEGO-Jurassic-World

داستان بازی Lego jurassic

داستان بازی Lego Jurassic World مشابه بازی های ویدیویی قبلی لگو است. گیم پلی شامل پازل های حل کننده بازیکن است. این بازی دارای 20 سطح است و 5 سطح آن براساس فیلم ساخته شده است. این سطوح از طریق یک منطقه برون شهری آزاد با رومینگ قابل دسترسی است. این بازی دارای یک حالت همکاری دو نفره است. این بازی بیش از 100 کاراکتر غیرقابل بازشو را بازی می کند، شامل بیش از 20 گونه دایناسور مانندAnkylosaurus ، Stegosaurus، Triceratops و Tyrannosaurus. آقای دی ان ای، شخصیتی کارتونی که در فیلم پارک ژوراسیک 1993 به نمایش درآمد، همچنین شخصیتی غیرقابل باز شدن است. در طول بازی، آقای DNA نکات لازم را در اختیار بازیکن قرار می دهد.

LEGO-Jurassic-World

شخصیت های انسانی بازی شامل دکتر آلن گرانت، ایان مالکوم و اوون گریدی است. هر شخصیت توانایی خاصی دارد. استفاده از توانایی هر شخصیت برای پیشرفت در بازی لازم است. پات کراولی و فرانک مارشال تهیه کننده فیلم های Jurassic World به عنوان شخصیت های غیرقابل باز شدن ظاهر می شوند، و همچنین کارین فیلم، کالین Trevorrow نیز در بازی حضور دارند. استیون اسپیلبرگ، که به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی فیلم در این سریال بازی کرده است، همچنین شخصیتی باز نشده است.

بازی lego

این بازیکن همچنین می تواند با سفر به مرکز بازدید کنندگان پارک ژوراسیک یا مرکز نوآوری جهان Jurassic شخصیت های جدید انسانی خلق کند. دایناسورهای هیبریدی همچنین از قسمتهای مختلف دایناسورها ایجاد می شود که می توانند در طول پیشرفت بازی باز شوند. دشمنان شامل Compsognathus ، Dilophosaurus و Velociraptor هستند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.