خرید بازی Lego Super Heroes 2 | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 8 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Lego Super Heroes 2

سبک بازی

اکشن ماجرایی

سازنده

Interactive Entertainment

تعداد بازیکن

تک نفره تا چند نفره

درجه بندی سنی

بالای 7 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Lego Super Heroes 2 | XBOX ONE

بازی Lego Super Heroes 2 یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی دیگر با مضمون Lego است که توسط Traveller’s Tales ساخته شده و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و Xbox One در 14 نوامبر 2017 منتشر شده است.

LEGO-Marvel-Super-Heroes

با داشتن هسته اصلی بازی به دنبال سبکی مشابه به عناوین گذشته لگو، این بازی قابلیت دستکاری در زمان و یک حالت نبرد Super Hero با چهار بازیکن رقابتی را دارد. داستان های Lego Marvel Super Heroes 2 در حول ابرقهرمانان از دوره ها و واقعیت های مختلف دنیای مارول متمرکز است که با یک شرور مسافر زمان، کانگ فاتح در نبرد در فضا و زمان می جنگند.

بازی super heroes 2

داستان بازی Lego Super Heroes 2

2 یک بازی Lego Super Heroes 2 اکشن و ماجراجویی است که از منظر شخص سوم انجام می شود. این بازی یک گیم پلی مشابه با پیشینیان خود و سایر بازی های ویدیویی لگو دارد که بین توالی های مختلف اکشن-ماجراجویی و سناریوهای حل پازل متفاوت است. امکان دستکاری زمان به بازیکنان مستقیماً از دنیای باز جدید Chronopolis که تعداد بیشماری از 17 مکان مختلف مارول (شامل یک مکان متنوع از مصر باستان، آخرالزمانی Asgard، Attilan، Hala،

LEGO_Marvel_Super_Heroes

the Hydra Empire، K’un-L’un، Knowhere، Lemuria، Man-Thing’s Swamp، Manhattan، یک نسخه جایگزین از قرون وسطای انگلیس، نسخه Marvel Noir از شهر نیویورک به نام Manhattan Noir، Nueva York، واریته ای از غرب قدیم، ساکار، واکاندا و زندار) از طریق زمان و مکان و ارگ کانگ فاتح پیرامون خود پیوند خورده اند. این بازی همچنین یک حالت جدید نبرد Super Hero با چهار بازیکن رقابتی را معرفی می کند که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در عرصه های نبرد با همدیگر بطور مشترک همکاری کنند.

lego marvel

تقریباً مانند دو بازی قبلی لگو مارول، بازیکنان قادر به کنترل لیست های شخصیتهای نمادین از مارول جهان هستند که هر کدام توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. به عنوان مثال، Star-Lord قادر به پرواز است، Black Panther می تواند کلیدهای پنجه را فعال کند و Spider-Man می تواند بر روی صفحات وب خود نوسان نماید، روی دیوارها خزیده و از عنکبوت خود برای شناسایی اشیاء پنهان استفاده کند.

 

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.