خرید بازی Metro exodus | XBOX ONE

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 12 مرداد
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Metro exodus

سازنده

4A Games

سبک بازی

اول شخص ترسناک

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Metro exodus | XBOX ONE

بازی Metro exodus یک بازی ویدیویی به سبک ترس و بقا، تیراندازی، ماجراجویی و اول شخص است که در سال 2019 میلادی و توسط شرکت 4ای گیمز طراحی و ساخته شده است. همچنین این بازی توسط دیپ سیلور نشر یافته و بر روی پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل اجرا می باشد.
از ویژگی های خاص بازی metro exdus این است که تنها به صورت تک نفره قابل اجرا بوده و همچنین دارای داستانی بسیار عمیق و جذاب می باشد. این بازی نیز جزء بازی های آخرالزمانی بوده و طرفداران مخصوص به خود را دارد.
بازی Metro exodus دارای گرافیک بالا و کیفیت منحصربه فردی بوده و عملکرد بازی و اجرای آن نیز قابل تأمل است.

metro-exodus

داستان بازی Metro exodus

روایت داستان بازی Metro exodus در موسکو روی می دهد، پس از نبرد د6 آرتیوم با همراهی همسرش آنا اوردر را ترک نموده و در ایستگاهی به نام vdnkh مستقر می گردند. جراحت آرتیوم در این حین توسط گروهی به نام واتچرها صورت می گیرد.
بعد از این اتفاق رهبر رنجرها یعنی همان کلنل میلر، آرتیوم و همسرش را به اوردر دعوت کرده و آن ها در زمان سفر توسط هانزا دستگیر می شوند و اتفاقات بسیار هیجان¬انگیز و خطرناکی روی می¬دهد که بهتر می بینیم تا خود به شخصه روایت داستان را دیده و لمس نمایید.

بازی Metro exodus

آرتیوم و همسرش با اتفاقات مختلف و خطرناکی در مکان های متفاوتی روبه رو می گردند و می توان گفت وقایع داستان دارای افت و خیزهای زیادی بوده و یکی از دلایل محبوبیت بازی مزبور به دلیل برخورداری از یک ژانر اکشن و ترسناک می باشد.
بهتر است بدانید که داستان بازی مترو اکسدس علاوه بر داشتن جذابیت های مختلف در لحظه و حال بازی، دارای پایان بسیار خوبی نیز بوده و البته گیمر تمام اختیارات لازم را برای هدایت روند بازی برای داشتن یک پایان زیبا و یا مأیوس کننده را خواهد داشت.

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.