خرید بازی Minecraft | XBOX ONE

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Minecraft

سبک بازی

open world

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سازنده

Markus Persson

آنلاین

دارد

ریجن

PAL/NTSC

نقد و بررسی خرید بازی Minecraft | XBOX ONE

بازی Minecraft یک بازی ویدیویی sandbox است که توسط توسعه دهنده سوئدی Markus Persson ساخته شده است و از طریق Mojang در سال 2011 منتشر شد. این بازی توسط مایکروسافت در سال 2014 خریداری شده است. Minecraft پرفروش ترین بازی ویدیویی همه زمان ها است و تا اواخر سال 2019 بیش از 180 میلیون نسخه در همه سیستم عامل ها به فروش رسانده است؛ با بیش از 112 میلیون بازیکن فعال ماهانه!

بازی ایکس باکس وان minecraft

داستان بازی Minecraft

در بازی Minecraft، بازیکنان، یک دنیای سه‌بعدی را که عمداً دارای انسداد و پیکسل تولید شده است کشف کرده و ممکن است مواد اولیه، ابزارهای صنایع دستی، ساخت سازه یا کارهای خاکی را کشف و استخراج کنند و بسته به حالت بازی، می توانند با دشمنان کنترل شده کامپیوتر نیز مبارزه کنند؛ یا ممکن است با سایر بازیکنان در همین جهان همکاری یا رقابت نمایند. این حالت ها شامل یک حالت زنده ماندن است که در آن بازیکنان باید منابع لازم را برای ایجاد جهان و حفظ سلامتی و حالت خلاقانه بدست آورند و برای دست یابی به آن بایستی از منابع نامحدود برخوردار باشند. در Java Edition ، بازیکنان می توانند بازی را با مود تغییر دهند تا مکانیک جدید گیم پلی، آیتم ها، بافت ها و دارایی ها ایجاد شوند.

minecraft xbox one

بازی Minecraft با تحسین منتقدین، جوایز بی شماری را به خود اختصاص داده و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و بزرگترین بازی های ویدیویی در تمام دوران توصیف شده است. رسانه های اجتماعی، تقلیدها، اقتباس ها، کالاها و کنوانسیون های سالانه MineCon نقش مهمی در محبوبیت این بازی داشته اند. همچنین در محیط های آموزشی به ویژه در حوزه سیستم های محاسباتی این بازی مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا کامپیوترهای مجازی و دستگاه های سخت افزاری برای انجام آن ساخته شده است. قابل ذکر است که تعدادی بازی Spin-Off این بازی نیز ساخته شده اند، مانند: Minecraft Story Mode، Minecraft Earth .

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.