خرید بازی Mortal Kombat 11 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۳۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

Mortal Kombat 11

سبک بازی

مبارزه ای

سازنده

Interactive Entertainment

درجه بندی سنی

بالای 17 سال

تعداد بازیکن

2 نفره

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی Mortal Kombat 11 | PS4

بازی Mortal Kombat 11 بازی ویدیوییست که مناسب ps4 (مخفف پلی استیشن 4) و برای بازهای خانگی طراحی شده است. این بازی ویدویی از سری بازی های مبارزه ای می باشد که برای اولین بار در ماه مارس سال 2019 در بازار عرضه گشته است.جالب است بدانید که مورتال کامبت 11 دنباله ی بازی مورتال کامبت اکس می باشد که در سال 2015 در دنیا معرفی شد. همان طور که از نام این بازی پیداست این نسخه یازدهمین نسخه از نسخه ی اصلی بازهای های مورتال 11 محسوب می شود و ندررلم استودیوز بازی مزبور را برنامه نویسی و سپس توسعه داده است.

mortal kombat 11

کارگردان این اثر (اد بودن)، بازیگر (استیو برن) و طراح این بازی منحصربه فرد و هیجان انگیز جان ادواردز است. ویلبرت راجه آهنگساز بازی مورتال بوده و توسط دیسک بلو، کارتریج، ری و توزیع دیجیتال توزیع شده است.
البته این بازی علاوه بر کنسول خانگی ps4 برای پلتفرم هایی (منظور از پلتفروم بستر لازم برای برنامه های نرم افزاری است) چون مایکروسافت ویندوز، اکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و گوگل استادیا نیز مناسب می باشد.

Mortal-Kombat-11 ps4

داستان بازی Mortal Kombat 11

داستان بازی Mortal Kombat 11 از این قرار است که بعد از شکست شیناک به دست کسی کیج، ریدن به شکنجه ی خدای ارشد (شیناک) پرداخته و اعلام می کند که دیگر هیچ گونه ترحمی در کار نبوده و سعی بر این دارد تا دشمنان ارث رلم را نابود نماید.
در میان صحبت هایی که بین این دو شخصیت صورت می گیرد ریدن اعلام می کند که اولین کسی که در این مبارزه از بین خواهد رفت همان شیناک بوده و ریدن سر شیناک را از تنش جدا کرده و به نشانه ی اخطار سر او را برای لیو کانگ ارسال می کند. این بازی بسیار هیجان انگیز داستانی فوق العاده جذاب دارد و مخاطبین را بیش از پیش ترغیب به ادامه ی بازی خواهد کرد.

بازی mortal kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 را می توان در دو حالت یک نفره و یا دو نفره انجام داد. در این بازی 25 شخصیت ایفای نقش دارند؛ در اینجا نام برخی از این شخصیت ها را ذکر می کنیم:
باراکا، فراست، کسی، کیج، ستریون، دوورا، جکی بریگز، گراس، کابال، جانی کیج، کوتال کان، ارون بلک، کیتانا، کالکتور، لیبوکانگ، نوب سایبات و دیگر شخصیت ها. البته اخیراً شخصیت های جدیدی نیز به آن اضافه گشته است. شما می توانید این بازی را پیش خرید نموده و همچنین امکان دسترسی به بتا (مرحله ی بتا) شخصیت شائوکان روی کنسول پلی استیشن 4 مقدور می باشد.
از جدیدترین شخصیت های بازی مورتال کامبت 11 می توان به جوکر که در واقع دلقکی پرطرفدار و دوست داشتنی است اشاره کرد. لبخند مرموز و خنده های شیطانی همراه با حرکات جلف و تمسخرآمیز این شخصیت به شکل بسیار حیرت انگیزی در این بازی شبیه سازی شده است.

mortal kombat 11 بازی

 

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.