خرید بازی Override 2 برای ps5 | قیمت بازی Override 2 برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Override 2

مناسب

PlayStation 5

تعداد بازیکن

1 تا 4 نفر

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

مبارزه ای

نقد و بررسی خرید بازی Override 2 برای ps5 | قیمت بازی Override 2 برای پلی استیشن5

خرید بازی Override 2 برای ps5 در ژانر اکشن و مبارزه ای، مناسب برای تمامی گروه‌های سنی است. این بازی از جمله بازی‌های پرفروشی است که در سال ۲۰۲۱ از سوی استودیوی Modus Games در بازار منتشر شد. کاربران با خرید ps5 و اجرای بازی  Override می‌توانند از قابلیت‌های این کنسول نظیر صدای سه بعدی، طراحی گرافیکی بی‌نظیر و همچنین از ویژگی‌های فوق‌العاده کنترلر دوال سنس بهره‌مند شوند.

معرفی بازی

بازی  Override 2 در میان پانزده نقد مرتبط با سایت متاکریتیک، از ۱۰۰ امتیاز، امتیاز ۶۳ را برای پلی استیشن ۵ کسب کرده است.در واقع  با خرید بازی Override 2 برای ps5 می‌توان شاهد استانداردهای نسبتاً خوب و قابل قبول یک بازی مبارزه‌ای را مشاهده نمود.

بررسی بازی

خرید بازی ps5 از نظر پردازنده گرافیکی، تنالیته های رنگی، طراحی کاراکترها و سایر ویژگی‌ها این امکان را به کاربر می‌دهد تا از پیشرفته‌ترین فناوری بازی بهره‌مند شود. اگر چنانچه علاقه‌مند  به اجرای بازی‌های مهیج مبارزه‌ای و اکشن هستید، خرید بازی Override 2 برای ps5 توصیه می‌شود. این بازی نفس گیر و مبارزه‌ای رضایت تمامی گیمرهای حرفه‌ای را از اجرای یک بازی استاندارد و جذاب  برآورده می‌کند.

داستان بازی

بازی پرطرفدار  Override 2 روایتگر جنگ میان ربات‌ها در لیگ‌های مختلف است.گیمرها بایستی کنترل ربات ها را در دست داشته باشند و بتوانند با مبارزات مداوم از مراحل مختلف عبور کنند.به عبارتی وظیفه پلیر آن است که بتواند با سایر تیم ها مبارزه کرده و سطح امتیاز تیم خودش را بالا ببرد.

ویژگی‌های بازی

تنوع ربات ها، فضای بازی منحصر به فرد و یونیک، جذابیت های بصری ، چرخیدن ها و تغییر مسیر دادن ربات‌ها همگی از جمله ویژگی‌های بازی  Override 2 محسوب می شود. طراحی این بازی سرگرم کننده به گونه‌ای است که لحظات مهیجی برای تمامی افراد ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به حالت تک نفره و چند نفره آن اشاره کرد.

حالت Career

در اجرای بازی قابلیتی برای کاربر به نام حالت Career فراهم است. با استفاده از این حالت کاربر امکان آن را دارد که  شخصیت خود را در بازی ارتقاء دهد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.