خرید بازی persona 5 برای ps4 | قیمت بازی پرسونا برای ps4

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

سبک بازی

نقش آفرینی

تعداد بازیکن

تک نفره

مناسب

Playstation 4, PlayStation 5

درجه بندی سنی

16 سال به بالا

نقد و بررسی خرید بازی persona 5 برای ps4 | قیمت بازی پرسونا برای ps4

خرید بازی persona 5 برای ps4 برای علاقمندان بازی‌های ژاپنی بسیار پیشنهاد می‌شود. سازنده این بازی تک نفره، شرکت Atlus. گرافیک شفاف و تصویرسازی‌های فانتزی از جمله ویژگی‌های ممتاز این بازی است. سبک این بازی، سبک ژاپنی عنوان شده تجربه‌ای به یاد ماندنی را در ذهن بازیکن بر جای می‌گذارد. گفتنی است که این بازی در سال ۲۰۱۷ از سوی شرکت سونی برای پلی استیشن ۴ عرضه شد. در نتیجه کاربران برای اجرای این بازی بایستی برای خرید ps4 اقدام نمایند.

محتوای داستانی  بازی persona 5

محتوای داستانی  بازی persona 5، بدین صورت است که کاربران خود را در قالب دانش آموزی که دارای نام مستعار جوکر است، قرار می‌دهند. جوکر به تنهایی زندگی میکند و  مخاطبان به گونه‌ای شاهد زندگی تحصیلی او در شهر توکیو هستند. آنچه که باعث شبیه سازی اجتماعی در بازی می‌شود، سیستم آب و هوایی و همچنین چرخه روز و شب در بازی است. علاقمندان به تصویرهای شبیه سازی شده نزدیک به واقعیت، با خرید بازی persona 5 برای ps4 می‌توانند تا اندازه‌ای به انتظاراتشان از بازی persona 5 برسند. شخصیت اصلی داستان را جوکر تشکیل می‌دهد که گاهی به اکتشافات موجود در شهر پرداخته و گاهی نیز به انجام فعالیت‌های نیمه تمام می‌پردازد.

اتفاقات درون بازی پرسونا 5

فضای این بازی در شهر توکیو است. اتفاقات موجود این بازی  پیرو قهرمان بی صدای آن پس از آمدن به آکادمی شوجین دنبال می شود. اگر چنانچه در جستجوی بازی‌های نقش آفرین هستید،  ما به شما خرید بازی persona 5 برای ps4 توصیه می‌کنیم. این نقش آفرینی در حقیقت به دلیل آن است که بازیکن خود را جایگزین شخصیت اصلی داستان یعنی جوکر قرار می‌دهد. آنچه که سبب جذابیت بیشتر بازی می‌شود آن است که کاربر خود را لحظاتی در کلاس درس می‌بیند و در لحظاتی نیز بایستی یک سری کارهای نیمه تمام را به اتمام برساند. این دست از بازی‌های این‌چنینی از جمله بازی‌های پر مخاطب و پر فروش برای کاربرانی است که به خوبی با بازی‌های سازگار با پلی استیشن ۴ آشنا هستند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.