خرید بازی Subnautica: Below Zero برای ps5 |قیمت بازی سابناتیکا:زیر صفر برای ps5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Subnautica: Below Zero

تعداد بازیکن

1

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

سازنده

Unknown Worlds

سبک بازی

اکشن, بقا, ماجراجویی

مناسب

PlayStation 5

نقد و بررسی خرید بازی Subnautica: Below Zero برای ps5 |قیمت بازی سابناتیکا:زیر صفر برای ps5

یکی از بازی‌هایی که در زیرمجموعه ژانر بازی‌های اکشن ماجراجویی قرار دارد، خرید بازی Subnautica: Below Zero برای ps5 است. این بازی مناسب برای رده سنی بالای ۱۲ سال بوده و از سوی شرکت Unknown Worlds Entertainment تولید و در بازار عرضه شده است. کاربران با خرید ps5 قادر خواهند بود تا از اجرای این بازی جذاب و مهیج بهره‌مند شوند.

پلتفرم‌های مناسب برای اجرای بازی Subnautica: Below Zero

پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، نینتندو، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و همچنین پلی استیشن ۵ برای اجرای بازی Subnautica: Below Zero سازگار هستند. اما با وجود این خرید بازی Subnautica: Below Zero برای ps5 در قیاس با سایر پلتفرم‌ها از استقبال بی‌شماری برخوردار است. خرید بازی ps5 و برخورداری از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس برای اجرای طیف متنوعی از بازی‌های ارتقاء یافته، تجربه بی‌نظیری را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

داستان بازی

داستان بازی  Subnautica: Below Zero به صورت اول شخص، روایت کننده یک دانشمند است. دانشمندی که در یک سیاره با عنوان 4546B در جستجوی گروهی است که ناپدید شده اند. در نسخه پیشین همین بازی نیز داستان به گونه‌ای بود که گیمرها می‌بایست با استفاده از کاوش و اکتشافات، خود را از موجودات عجیب غریب نجات دهند. در نتیجه کلیت داستان‌های نسخه پیشین و نسخه جدید اندکی به یکدیگر شباهت دارند.

جزئیات بازی Subnautica: Below Zero

در ابتدای بازی شما با جهان زیر آب آشنا می‌شوید. البته بر خلاف نسخه پیشین که  می‌توانید در بخش شمالی یک خشکی بسیار زیبا بیابید. در هر دو نسخه، فضای بازی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان تأثیرات آن را بر روی محتوای بازی کاملاً مشاهده نمود. خرید بازی Subnautica: Below Zero برای ps5 از جمله بازی‌هایی است که پر از جذابیت‌های داستانی بسیار باشکوه و ماجراجویانه‌ است. به دلیل ویژگی‌های سرگرم کننده و جلوه‌های بصری بی‌نظیر، بازی  Subnautica: Below Zero به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی شناخته شده است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.