خرید بازی The witcher 3 | PS4

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۳۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

نام بازی

The witcher 3 wild Hunt

سازنده

cd red project

سبک بازی

اکشن , open world

تعداد بازیکن

تک نفره

درجه بندی سنی

بالای 18 سال

ریجن

2

نقد و بررسی خرید بازی The witcher 3 | PS4

یکی از بازی های منحصر به فرد با گرافیک بالا در حال حاضر بازی3 witcher است که می توان از آن به عنوان بازی موفق برای نسل جدید در این سال ها یاد کرد. همه چیز در این بازی موبه مو با دقت و با زیبایی خارق العاده ای کار شده است.
شکار وحشیانه یا همان 3 witcher یک بازی ویدیویی به سبک اکشن است که توسط استودیوی لهستانی سی دی پروجکت طراحی و ساخته شده و در سال 2019 در دنیا منتشر گشته است.

witcher 3 game

این بازی بر روی پلتفرم هایی چون ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز، نینتندوسوئیچ و پلی استیشن 4 قابل اجرا بوده و به صورت تک نفره امکان بازی وجود دارد.

داستان بازی 3 the witcher

وقایع داستان در یک دنیای فانتزی و زیبا روی می دهد و در این سرزمین علاوه بر انسان ها موجوداتی چون هیولاها، دورف ها و سایر موجودات را می بینید.
در حال حاضر جنگی میان دو امپراطوری ردانیا و نیلفگارد روی داده و شما نقش اصلی را در این نبرد بر عهده خواهید داشت.

بازی witcher 3

کاراکتر اصلی گرالت ریویا، یک شکارچی است که از دوران طفولیت رمز و رموز نبرد، مبارزه، ردیابی، کیمیاگری و استفاده از طلسم و جادو را آموزش دیده و در این جا نقش شکارچی هیولا را بر عهده دارد.
البته علاوه بر شخصیت اصلی داستان شخصیت های دیگری نیز در این بازی ایفای نقش می کنند که همگی حامی وی نیز می باشند. ینیفر ونگربرگ که معشوقه ی او نیز محسوب می¬شود در اصل یک جادوگر قدرتمند و زبردست به شمار می رود و به غیر از او تریس مریگولد، دندلاین، دورفی به نام زولتان چیوی و غیره حضور دارند.
هدف اصلی گرالت در این بازی یافتن گمشده ی خود به نام سیری (دخترخوانده اش) بوده و البته بهتر است بدانید که سیری در اصل فرزند امپرواطور بوده و ازین قضیه نیز اطلاعی ندارد. روند داستان بازی بسیار هیجان انگیز و فوق العاده زیبا و خاص است و قطعا گیمرها این بازی را با دل و جان ادامه خواهند داد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.