خرید تبدیل اورجینال کینکت xbox one s | قیمت تبدیل کینکت ایکس باکس وان اس

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

اتصال برق

برق مستقیم

سازنده

Microsoft

رنگ

مشکی

کاربرد

تبدیل کینکت ایکس باکس وان

لوازم جانبی قابل اتصال

کینکت (نیاز به رابط)

نقد و بررسی خرید تبدیل اورجینال کینکت xbox one s | قیمت تبدیل کینکت ایکس باکس وان اس

خرید تبدیل اورجینال کینکت xbox one s مناسب تمام علاقمندان کنسول های نسل جدید ایکس باکس است. حسگر حرکتی از جمله  مهیج‌ترین لوازم جانبی xbox one s محسوب می‌شود. برای استفاده از حسگر و اتصال آن به کنسول باید از تبدیل اورجینال استفاده شود. در‌واقع دلیل استفاده از تبدیل به این خاطر است که کنسول xbox one s فاقد درگاه اتصال کینکت می باشد. همین موضوع دلیل بزرگی شده تا اغلب مخاطبان از خرید xbox one s منصرف شوند. اما آن‌هایی که قصد خرید ایکس باکس وان اس دارند و یا دارنده این کنسول هستند، نگران نباشند. با تبدیل اورجینال کینکت xbox one s دیگر مشکلی نخواهید داشت. شما حتی می‌توانید حسگر حرکتی مایکروسافت را به همراه تبدیل اورجینال آن تهیه کنید. مجموعه‌ای که شامل حسگر حرکتی، مبدل حرکتی و آداپتور بسته بندی شده است. نحوه استفاده از آن بسیار ساده بوده و با اتصال آداپتور به کنسول قادر خواهید بود از کینکت استفاده کنید.

ویژگی‌های تبدیل اورجینال کینکت

تجربه لذت بازی‌های حرکتی بسیار هیجان انگیز است. با خرید تبدیل اورجینال کینکت xbox one s لذت انواع بازی‌های حرکتی را می‌توانید با دوستانتان تجربه کنید. در‌واقع می‌توان گفت امتیاز اصلی خرید کنسول‌های شرکت مایکروسافت، بهره مندی از کینکت آن است. مایکروسافت با طراحی کینکت و رونمایی از بازی‌های جذاب حرکتی توانست، تمام توجهات گیمرهای حرفه‌ای را به خود جلب کند. هدف مایکروسافت علاوه بر جذابیت بالای بازی‌ها، ایجاد تحرک در گیمرها در هنگام اجرای بازی بود. در‌واقع یکی از بزرگترین ضعف انواع کنسول‌های بازی را می‌توان در عدم تحرک گیمر در حین بازی دانست. مایکروسافت با طرح کینکت این ضعف را از میان برداشت.

قیمت تبدیل اورجینال کینکت xbox one s

همانطور که گفته شد کنسول ایکس باکس وان اس فاقد درگاه کینکت است. در نتیجه حتماً برای استفاده بایستی از مبدل حرکتی یا همان تبدیل کننده استفاده شود. خرید تبدیل اورجینال کینکت xbox one s با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای شما این امکان را به راحتی فراهم می‌کند. کافیست که همین الان سفارش خود را در بخش فروش محصول ثبت کنید. با خرید انلاین محصول، در اسرع زمان و در محل مورد نظر برایتان ارسال می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.