خرید دسته بازی ps4 رنگ آبی اورجینال | قیمت دسته پلی استیشن 4 رنگ آبی اورجینال ریفر

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 18 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

بلوتوث

دارد

رنگ

آبی

سازنده

sony

مناسب

Playstation 4

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کاربرد

کنترل بازی ps4

نقد و بررسی خرید دسته بازی ps4 رنگ آبی اورجینال | قیمت دسته پلی استیشن 4 رنگ آبی اورجینال ریفر

تمامی کاربرانی که تجربه خرید دسته بازی ps4 رنگ آبی اورجینال را داشته‌اند، به خوبی با امکانات بی‌نظیر این کنترلر آشنا هستند. دسته بازی Dualshock متعلق به نسل هشتم کنسول‌های بازی شرکت سونی با قدرت در صنعت بازی درخشید. رنگ سفید دسته تا حدی زیادی یادآور نسل قبلی خود یعنی دوال شاک ۳ است. از جمله قابلیت‌های ویژه دسته بازی ps4 می‌توان به اتصال به بلوتوث، صفحه لمسی در بخش فوقانی دسته، ویبره بهبود یافته و همچنین پورت های جدید آن اشاره کرد. کاربران با خرید ps4 می‌توانند از خرید لوازم جانبی ps4 نیز نهایت استفاده را ببرند.

قابلیت‌های دسته بازی ps4

دسته بازی ps4 رنگ آبی کاملاً با رنگ مشکی پلی استیشن ۴ همخوانی دارد. ویژگی‌های تازه کنترلر Dualshock به گونه‌ای است که نمی‌توان چشم از آن برداشت. از صفحه لمسی روی کنترلر گرفته تا کلیدهای ویبره بهبود یافته، همگی تنها بخشی از قابلیت‌های دسته بازی ps4 محسوب می‌شود.

سنسورهای دسته بازی ps4

فناوری ژیروسکوپ و سنسورهای به کار رفته در کنترلر ps4 از دیگر دلایل خرید دسته بازی ps4 رنگ آبی است. ناگفته نماند که سازگاری با ویندوز شرکت مایکروسافت از دیگر ویژگی‌های دسته بازی ps4 می‌باشد.

پورت جک هدفون و USB

اگر به دنبال یک دسته بازی با پورت‌ها و درگاه‌های جدید هستید. ما به شما خرید دسته بازی ps4 رنگ آبی را پیشنهاد می‌کنیم. جک هدفون این امکان را به کاربران می‌دهد تا برای شنیدن و یا انتقال صدا از ایرفون و هدست استفاده کنند.

اسپیکر مونو

از هر چه که بگذریم از اسپیکر مونو که داخل کنترلر تعبیه شده نمی‌توان گذشت. با استفاده از اسپیکر مونو که در داخل دسته بازی ps4 کار گذاشته شده است، می‌توان برای گفتگو با سایر کاربران بهره برد.

در مجموع اگر به دنبال خرید کنترلر اضافه برای کنسول نسل هشتم سونی هستید، خرید دسته بازی ps4 با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه را از یاد نبرید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. محمد

    دسته اورجیناله یا های کپی..
    و باتریش چند امپره

    • شقایق نریمان

      سلام! اورجینال می باشد.