خرید دسته ps4 طرح بازی last of us | قیمت دسته ps4 طرح بازی لست اف اس

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 21 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

باطری

دارد

بلوتوث

دارد

تاچپد-لمسی

دارد

رنگ

طرح بازی Last Of Us

سازنده

sony

مناسب

Playstation 4

کاربرد

کنترل بازی ps4

ویژگی

دسته دوم می باشد.

نقد و بررسی خرید دسته ps4 طرح بازی last of us | قیمت دسته ps4 طرح بازی لست اف اس

خبر خوب برای طرفداران بازی ماجراجویانه last of us. اینبار رونمایی از تولید و خرید دسته ps4 طرح بازی last of us برای کاربران بازی‌های هیجانی. گفتنی است که تولید این محصول تنها به تعداد بسیار محدود در بازار صنعت بازی‌های ویدیویی عرضه می‌شود. در نتیجه برای خرید دسته ps4 همین حالا فرصت تصمیم گیری دارید. طراحی متفاوت دسته بازی همراه با امکانات کنترلر دوال شاک همان چیزی است که انتظار می‌رود. به دلیل ثابت ماندن قیمت کنسول‌های خانگی اگر تا به الان تجربه بازی پلی استیشن ۴ را نداشتید، توصیه می‌شود که برای خرید ps4 همین حالا اقدام کنید. کیفیت بی‌نظیر و استفاده از قابلیت‌های کنسول شرکت سونی، اینبار  با قیمتی بسیار باورنکردنی در اختیار گیمرهای خوش ذوق است.

بررسی و معرفی کنترلر دوال شاک طرح بازی

کنترلرهای طرح بازی در ایران محبوبیت بسیار قابل توجهی را پیدا کرده است. می‌توان اینگونه بیان کرد که به دلیل تولید محدود، بازار دسته ps4 طرح بازی  last of us بسیار داغ است. کیفیت ساخت کنترلرهای طرح بازی بدون شک مانند کنترلر اصلی کنسول است. در‌واقع طراحی کنترلر و برخورداری از مواد اولیه مرغوب، جهت تولید کیفیت ساخت محصول را نمی‌توان نادیده گرفت. طراحی ارگونومیک، دوام و ماندگاری در اثر استفاده طولانی مدت از جمله ویژگی‌های خرید دسته ps4 طرح بازی  last of us محسوب می‌شود.

فرصت خرید را از دست ندهید

آن دسته از گیمرهایی که برای اشتراک گذاری بازی‌ها به دنبال خرید دسته ps4 هستند. هم اکنون خرید این محصول با تضمین بهترین قیمت بازار و معتبر ترین اجناس از مجموعه تهران پی اس، امکان‌پذیر است.برای خرید این محصول فروش به دو صورت حضوری و انلاین امکان‌پذیر است. با خرید انلاین دسته بازی پلی استیشن ۴ می‌توانید از لیست قیمت دسته ps4 طرح بازی مطلع شوید. اگر می‌خواهید خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشید، همین حالا روی ثبت سفارش محصول کلیک کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.