خرید دسته ps5 رنگ بنفش | قیمت دسته پلی استیشن 5 رنگ بنفش

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

1دسته ps5

باطری

1560 mAh

سازنده

sony

سال ساخت

2021

رنگ

بنفش

وزن

۲۸۰ گرم

نقد و بررسی خرید دسته ps5 رنگ بنفش | قیمت دسته پلی استیشن 5 رنگ بنفش

یکی از رنگ‌های جذاب برای خرید دسته ps5 رنگ بنفش است. انتخاب رنگ دسته بازی برای بسیاری از گیمرهای خوش سلیقه از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته جدا از انواع رنگ‌های جذاب کنترلر دوال سنس، خرید لوازم جانبی ps5 مانند خرید دسته اضافی امتیازهای بسیاری دارد.

امتیاز خرید دسته بازی اضافی

اجرای بازی‌های گروهی

از جمله این امتیازها آن است که شما می‌توانید به راحتی اجرای بازی‌های گروهی را با دوستانتان شریک شوید. یکی از جذابیت‌های بازی‌های پلی استیشن اجرای بازی‌های گروهی مانند بازی‌های فیفا است. در نتیجه با خرید یک دسته بازی اضافه‌تر دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

تمام شدن شارژ کنترلر اصلی

دومین امتیاز خرید دسته ps5 رنگ بنفش آن است که زمانی که کنترلر اصلی از شارژ کافی برخوردار نیست و نیاز به شارژ کردن دارد. شما می‌توانید تا تمام شدن زمان شارژ، از دسته بازی جانبی استفاده کنید. در نتیجه از ادامه روند بازی عقب نمی‌مانید.

مشخصات کنترلر دوال سنس

با خرید ps5 می‌توانید از قابلیت‌های نوین کنترلر دوال سنس نهایت استفاده را ببرید. اجرای بازی‌ها با دسته بازی ps5 تمام لذت اجرای یک بازی مهیج را به شما منتقل می‌کند. کلید ها و محرک‌هایی که بر روی کنترلر پلی استیشن ۵ تعبیه شده‌اند، به گونه‌ای است که قابل مقایسه با هیچ یک از نسخه‌های قبلی شرکت سونی نیست.

مشخصات ظاهری دسته بازی

طراحی

طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از جذابیت های ظاهری دسته بازی ps5 است. شما با خرید دسته بازی ps5 نه تنها از عملکردهای دقیق و کاربردی کنترلر برخوردار می‌شوید، بلکه از دیدن زیبایی ظاهری آن نیز لذت می‌برید. بدون شک کنترلر دوال سنس در قیاس با کنترلر نسخه قبلی خود یعنی دوال شاک مدرن‌تر و شیک‌تر است.

راحتی

دسته بازی ps5 به دلیل ارگانیک بودن در هنگام طول روند بازی باعث خستگی دست نمی‌شود. برای همین خوش فرم بودن شما قادر خواهید بود برای ساعت‌های طولانی از کنترلر برای اجرای بازی‌ها استفاده کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.