خرید نینتندو سوییچ رفرش

عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 19 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

مشخصات فنی

رنگ

قرمز آبی

نسل

نسل هشتم

لوازم جانبی قابل اتصال

USB Type C

خانواده محصول

Nintendo

سازنده

Nintendo

نوع

کنسول بازی

وزن

300 گرم

CPU

پردازنده تگرا محصول انویدیا

ابعاد

10x24x1.5 CM

GPU

کارت گرافیک تگرا محصول انویدیا

RAM

4GB

USB

سه پورت USB

درایو

درایو مخصوص نینتندو

wifi

Wi-Fi A/B/G/N/AC 2.4GHz and 5GHz

بلوتوث

Bluetooth 4.1

آنلاین

Nintendo Network

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

یک کابل USB C برای شارژ

دسته بازی

یک جفت Joy-Con

دفترچه راهنما

دارد

نقد و بررسی خرید نینتندو سوییچ رفرش

سه شرکت بزرگ سونی، مایکروسافت و نینتندو سردمداران بازار کنسول بازی هستند. در ابتدای کار، شرکت نینتندو با کنسول خلاقانه خود Wii توانست گوی سبقت را از رقبای خود برباید. ولی در نسل بعدی کنسول Wii U نینتندو در رقابت با ایکس‌باکس 360 مایکروسافت و پلی‌استیشن3 سونی شکست خورد. امّا این شرکت تلاش خود را برای حفظ بازار ادامه داد. نکته جالب این است که نینتندو علیرغم شکست قبلی، برای تولید محصولی مشابه محصولات رقبای خود تلاش نکرد و در فکر ابتکاری تازه‌ بود.

nintendo-switch

در نهایت این تلاش منجر به معرفی نینتندو سوییچ به بازار شد. محصولی خلاقانه که ویژگی‌ها و کاربرد آن با ایکس‌باکس و پلی‌استیشن متفاوت است و علاقمندان خاص خود را دارد.

ویژگی‌های نینتندو سوییچ
– کاربرد دوگانه

ویژگی مهم این کنسول قابلیت استفاده از آن به عنوان کنسول دستی و کنسول خانگی است. در واقع با خرید نینتندو سوییچ شما هم کنسولی دستی و قابل حمل مانند پلی‌استیشن ویتا دارید و هم در صورت تمایل می‌توانید آن را به یک نمایشگر بزرگ متصل کرده و به یک کنسول خانگی تبدیل کنید. این تبدیل به وسیله یک داک و کابل HDMI صورت می‌گیرد.

– سخت‌افزار

شاید در نظر بسیاری از افراد قدرت یک کنسول بازی مهم‌ترین ویژگی آن باشد. امّا شرکت نینتندو از دیرباز اصراری برای استفاده از یک پردازنده قوی برای سیستم‌های خود نداشت. پردازشگر نینتندو سوییچ نیز در مقایسه با ایکس‌باکس و پلی‌استیشن حرفی برای گفتن ندارد. این کنسول دارای یک پردازشگر شخصی سازی شده تگرا است. البته این شرکت ادعا می‌کند این پردازنده مطابق کارت‌های گرافیک دسکتاپی انویدیا کارایی دارد.

کنسول nintendo switch

– باطری دستگاه

این کنسول دارای باطری لیتیومی 4310 میلی‌آمپر است که حدود 5/2 تا 6 ساعت شارژ دارد. این باطری با در نظر گرفتن ابعاد و وزن دستگاه و بازی‌های قابل اجرا بر روی دستگاه کارایی مناسبی دارد. در یک بررسی در اجرای بازی زلدا بر روی این کنسول شارژ باطری 3:30 تا 4:15 ساعت دوام داشت.

– نرم‌افزار

از نظر نرم‌افزاری این کنسول قابلیت خاصی ندارد و احتمالاً در آینده به آن پرداخته می‌شود. در حال حاضر تنها اجرای بازی، جستجو در فروشگاه الکترونیکی نینتندو و تنظیمات مربوط به عکس‌های حین بازی در این کنسول امکان‌پذیر است.

– ویژگی ظاهری

در حالت کلّی این کنسول شبیه یک تبلت 2/6 اینچی با نمایشگری با رزولوشن 720 است. شاید از روی ارقام، رزولوشن صفحه پایین به نظر برسد ولی هنگام اجرای بازی تصاویر از کیفیت مطلوبی برخوردارند. تنها نقطه ضعف این صفحه نمایش روشنایی کم آن هنگام تابش آفتاب است. به طوری که عملاً در نور مستقیم خورشید نمی‌توان از دستگاه استفاده کرد. علاوه بر دکمه روشن و خاموش و دکمه تنظیم صدا، درگاهی برای قرارگیری کارتریج بازی‌ها و نیز دریچه‌ای برای جریان هوا نیز در قسمت بالای دستگاه وجود دارد. یک پورت USB در قسمت پایین دستگاه وجود دارد که برای اتصال به داک و شارژر از آن استفاده می‌شود.

کنسول بازی نینتندو

کناره‌های دستگاه به صورت ریلی طراحی شده تا اتصال و جداسازی دسته‌های کنسول و یا همان جوی‌کان‌ها به سادگی انجام شود. در پشت کنسول نیز پایه‌ای تعبیه شده که با باز نمودن آن می‌توان به راحتی دستگاه را روی میز قرار داد. در زیر همین پایه درگاهی برای کارت حافظه طراحی شده است که در آن می‌توان از کارت حافظه مایکرو SD تا ظرفیت دو ترابایت قرار داد.

– جوی‌کان

از مهم‌ترین امکانات این کنسول، کنترلر بازی یا همان جوی‌کان است. جوی‌کان‌ها ظاهر ساده‌ای دارند ولی در حقیقت از تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردارند. حتّی میان دو جوی‌کان‌ چپ و راست نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. دوربین مادون قرمز و NFC ویژگی خاص جوی‌کان‌ سمت راست است. تشخیص فاصله و شکل اشیاء از کارکردهای این نوع دوربین است که می‌توان استفاده خلاقانه‌ای از آنها نمود. NFC نیز برای سینک شدن عروسک‌های نینتندو در نظر گرفته شده است.

هریک از جوی‌کان‌ها را می‌توان به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد. مثلاً برای بازی دو نفره هریک از جوی‌کان‌ها را می‌توان به عنوان دسته بازی مجزا به کار گرفت. البته وسیله جانبی خاصی به نام گریپ در بسته سوییچ قرار دارد که برای نصب جوی‌کان‌ها طراحی شده است. با قرارگیری جوی‌کان‌ها درون گیریپ عملاً چیزی شبیه کنترلر ایکس‌باکس در اختیار دارید. تنها نقطه ضعف جوی‌کان‌ها را می‌توان کوچک بودن ابعاد آن دانست. البته این ابعاد برای یک کنسول قابل حمل کاملاً مناسب است.

nintendo_switch_joy-con_set_blauwrood_strap

امّا برای استفاده از دستگاه به عنوان یک کنسول خانگی یا برای افرادی که دستان بسیار بزرگی دارند مناسب نیست. البته نینتندو برای این مشکل نیز راه‌حل مناسبی دارد. در میان لوازم جانبی نینتندو سوییچ کنترلر پرو با ارگونومی حرفه‌ای عرضه شده که علاقمندان می‌توانند آن را جداگانه تهیه کنند.

– امکانات ارتباطی

امکانات ارتباطی نینتندو سوییچ، بلوتوث 4.1 و وای‌فای با پشتیبانی از استاندارد 802.11 ac هستند. از طریق شبکه اد هاک نیز می‌توان تا 8 دستگاه سوییچ را به متصل کرده و به صورت آنلاین بازی کرد.

– دستگاه داک

داک ارائه شده همراه با نینتندو سوییچ دارای دو پورت USB 2.0 در جلو و یک پورت USB 3.0 در پشت دستگاه است. ورودی شارژر و پورت HDMI نیز در پشت دستگاه قرار دارد.

وسایل جانبی نینتندو سوییچ

– محافظ صفحه نمایش
– کیف حمل کنسول
– جوی‌کان یا کنترلر اضافه
– کنترلر پرو

قیمت کنسول بازی نینتندو سوییچ

قیمت نینتندو سوییچ از همان ابتدا 299 دلار اعلام شد. تاکنون نیز قیمت رسمی دستگاه تغییری نداشته است. ولی در بازار گزینه‌هایی مانند رنگ دستگاه بر حسب میزان موجودی آن در بازار بر قیمت اصلی تأثیر می‌گذارند. پس از مدّتی این شرکت مدل ساده‌تری از این کنسول را با نام نینتندو سوییچ لایت نیز با قیمت 199 دلار به بازار عرضه کرد. این محصول نیز کیفیت مناسبی دارد و برخی آپشن‌های مدل اصلی در آن حذف شده است. به عنوان مثال امکان جداسازی جوی‌کان‌ها در مدل لایت وجود ندارد.

خرید نینتندو سوییچ دست دوّم

در حالت عادی خرید کنسول بازی دست دوّم می‌تواند به صرفه باشد ولی در نینتندو سوییچ این‌طور نیست. زیرا مدل‌های اوّلیه این کنسول بازی هک شدند. به همین خاطر شرکت با ارتقاء سیستم مانع از هک مدل‌های جدید نینتندو سوییچ شد. در نتیجه اغلب نینتندو سوییچ‌های دست دوّم به دلیل هک شدن با قیمت بالایی به فروش می‌رسند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.