خرید هدفون اورجینال ps5 | قیمت هدفون اورجینال پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سایر توضیحات

هدست گیمینگ سونی پلی استیشن ۴ و ۵ مدل PULSE ۳D مخصوص پلی‌استیشن‌های نسل ۴ و ۵ است PS۴ PS۵

اتصال برق

ندارد

بلوتوث

Bluetooth 4.1

رنگ

سفید

سازنده

sony

مناسب

PlayStation 5

قابلیت شارژ

دارد

نقد و بررسی خرید هدفون اورجینال ps5 | قیمت هدفون اورجینال پلی استیشن 5

خرید هدفون اورجینال ps5 یکی از لوازم جانبی ps5 که طرفداران بسیاری در میان گیمرها دارد. معمولاً با خرید ps5 ، گیمرها برای استفاده از هدست بی سیم تمایل زیادی پیدا می‌کنند. هدست بی سیم اورجینال در‌واقع برای انواع بازی‌های مهیج پلی استیشن ۵ طراحی شده است. کاربران با اجرای بازی‌ ps5 و همچنین بهره مندی از تکنولوژی صدای سه بعدی،  تجربه بی‌نظیری را به دست می‌آورند. از جمله ویژگی‌های شاخص هدست بی سیم می‌توان به  تعبیه دو میکروفن داخلی، طراحی ارگونومیک و همچنین سهولت در استفاده اشاره کرد.

مشخصات هدست بی سیم

با خرید هدفون اورجینال ps5  و تجربه صدای سه بعدی، کاملاً شبیه سازی صداهای درون بازی را کاملاً احساس خواهید کرد. قابلیت هدست بی سیم در انتقال صدا به گوش کاربر به گونه‌ای است که صدای پس زمینه حذف شده و در نتیجه وضوح اصوات اصلی کاملاً به گوش می‌رسد. ناگفته نماند که هدفون ps5 دارای پورت USB-C است. این پورت برای شارژ و کنترل صدا ستفاده می‌شود. همچنین در بخش‌های کناری هدفون دکمه هایی تعبیه شده است. وظیفه این دکمه‌ها کنترل و تنظیم صداست. همچنین برای قطع کردن میکروفن و مانیتورینگ صدا هم استفاده می‌شود در مجموع مهندسی صدا در هدفون پلی استیشن ۵ بی‌نظیر است. با خرید هفون اورجینال ps5 و موتور صوتی Tempest شما با شنیدن اصوات غرق بازی می شوید. تصور کامل محیط درون بازی و درک صحنه‌ها از دیگر مشخصه های استفاده از هدست بی سیم پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود.

ویژگی‌های هدفون اورجینال پلی استیشن ۵

هدفون اورجینال ps5 دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم است. در واقع با خرید هدفون اورجینال ps5 شما از یک محصول همیشگی و پرتوان با قابلیت‌های ویژه برخوردار خواهید شد. طراحی هدفون به گونه‌ای است که با سایر لوازم جانبی پلی استیشن ۵، همخوانی و هارمونی دارد. از سوی دیگر نحوه نصب آن به دستگاه بسیار ساده و راحت است. شما می‌توانید از طریق آداپتور بی سیم آن را به کنسول متصل نمایید. ناگفته نماند که هدفون پلی استیشن ۵ از طریق آداپتور با پلی استیشن ۴ و همچنین ویندوز ۱۰ و مک هم سازگار است. اتصال هدفون به دسته بازی دوال سنس و دوال شاک نیز امکان‌پذیر است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.