خرید کابل شارژ دسته ps3 | قیمت کابل شارژ دسته پلی استیشن 3

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 2 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۱۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

طول کابل

1 متر

مناسب

playstation 3

کاربرد

شارژ دسته های پلی استیشن 3

نقد و بررسی خرید کابل شارژ دسته ps3 | قیمت کابل شارژ دسته پلی استیشن 3

از دو روش می‌توان دسته ps3 را شارژ کرد. یکی از طریق کابل و دیگری از طریق استند، کنترلر کنسول خود را شارژ می کنند. در‌واقع برخی از افراد خرید کابل شارژ دسته ps3 را به استند بیشتر ترجیح می‌دهند. علاوه بر کابل شارژ، استند از جمله لوازم جانبی ps3 محسوب می شود. استند از جمله شارژرهای پایه‌ای است که در بازار به فروش می‌رسد. کنترلر روی پایه قرار گرفته و به سرعت شارژ می‌شود. اما کابل هم ویژگی‌های مختص به خود را شامل می‌شود. با خرید ps3 می‌توان خرید برخی از ضروری‌ترین لوازم جانبی ps3 را هم لحاظ کرد. استند، کابل شارژ اضافه، آداپتور و مواردی از این قبیل حتماً باید در سبد خرید متقاضیان قرار بگیرد. در نتیجه کابل شارژ دسته ps3 هم جزء متعلقات ضروری کنسول است.

ویژگی‌های کابل شارژ دسته ps3

کابل شارژ پلی استیشن ۳ از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. از آنجایی که برخی از افراد کابل اندروید را جایگزین خرید کابل شارژ دسته ps3 می کنند، به دلیل ضخامت نامناسب کابل و همچنین میزان شدت عبور برق به کنسول صدمات جبران ناپذیری را وارد می‌کند. در نتیجه حتماً توصیه می‌شود که از کابل شارژ مخصوص پلی استیشن ۳ استفاده کنید تا دچار ضررهای احتمالی نشوید.

امکانات کابل شارژ پلی استیشن ۳

برای خرید کابل شارژ دسته باید به یک سری مشخصات توجه شود. از جمله مشخصات ویژه محصول می‌توان به طول ۱۲۰ سانتی‌متر و همچنین قابلیت  انتقال دیتا اشاره کرد. قابل ذکر است که قیمت کابل شارژ دسته ps3 کاملاً ارزان و پایین بوده و تمامی افراد می‌توانند به راحتی با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم از امکانات کابل شارژ پلی استیشن ۳ برخوردار شوند. همراهان تهران پی اس می‌توانند ارزان‌ترین لوازم جانبی از جمله کابل شارژ دسته ps3 را به دو صورت مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین تهیه کنند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.