خرید کابل HDMI برای ps3 | قیمت کابل اچ دی ام ای برای پلی استیشن 3

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 16 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۹۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

رنگ

مشکی

مناسب

playstation 3

طول کابل

1.5 متر

کاربرد

اتصال تصویر

نقد و بررسی خرید کابل HDMI برای ps3 | قیمت کابل اچ دی ام ای برای پلی استیشن 3

اگر قصد اتصال پلی استیشن ۳ به تلویزیون را دارید باید از کابل HDMI استفاده کنید. خرید کابل HDMI برای ps3 و نصب آن به تلویزیون‌های خانگی است. پشتیبانی از تصاویر 3D ، برخورداری از سر کانکتور آلومینیومی بسیار مقاوم از جمله ویژگی‌های شاخص این محصول است. همچنین قابلیت اتصال به‌به تلویزیون‌های HD، کامپیوتر، پلی استیشن و دی وی دی پلیر از امکانات کابل  HDMI محسوب می‌شود. طول کابل‌های  HDMI متفاوت است که می‌توانید بنا بر نوع نیاز مصرفی خود تهیه کنید.

مشخصات کابل  HDMI

کابل  HDMI مخفف عبارت High Definition Multimedia Interface می باشد. این کابل به طور همزمان قابلیت انتقال صدا و تصویر را فراهم می کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از کابل  HDMI باید هر دو دستگاه الکترونیکی شما دارای درگاه  HDMI باشد. بدین ترتیب این کابل به عنوان یک رابط رسانه، صدا و تصویر را از دستگاه مبداء به دستگاه مقصد منتقل می‌کند. در‌واقع با خرید کابل  HDMI برای ps3 دیگر نیازی به استفاده از چندین کابل متعدد نیست. به عبارتی این کابل یک جایگزین بسیار مناسب برای کابل‌های aV با سه سیم جداگانه است. طول کابل معمولاً ۲۰۰ سانتی متر است. از طریق این کابل می‌توانید وضوح تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنید.

کاربرد کابل  HDMI

اغلب افراد با خرید ps3 به دنبال راهی برای تماشای وضوح تصویری فوق‌العاده بی‌نظیر هستند. خرید کابل  HDMI برای ps3 به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم جانبی ps3 شناخته شده است. این محصول قابلیت اتصال به انواع مانیتور، نمایشگر، لپ تاپ، سینمای خانگی، کنسول بازی، دوربین فیلمبرداری، دستگاه دی وی دی پلیر  و تلویزیون را داراست. می توان این چنین بیان کرد که کابل HDMI کارایی چندین سیم را به طور یک‌جا دارا می‌باشد. معمولاً برای اتصال میان لوازم صوتی و تصویری از چندین کابل استفاده می‌شود اما کابل HDMI کارایی چندین سیم را در خود جای داده است. رشته‌های به کار رفته در کابل  HDMI از استحکام بی‌نظیری برخوردار است. به طوری که می‌توانید از این محصول برای سالیان سال بدون ایجاد هیچ گونه خرابی استفاده کنید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.