خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی | قیمت فیس پلیت ps5 digital رنگ آبی

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 9 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

ابعاد

38x25x1cm

رنگ

آبی

سازنده

sony

مناسب

PlayStation 5 دیجیتال

نوع

فیس پلیت PS5

سال ساخت

2022

کاربرد

تغییر ظاهر کنسول – محافظت از بدنه کنسول

نقد و بررسی خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی | قیمت فیس پلیت ps5 digital رنگ آبی

انواع کاورهای متنوع پلی استیشن ۵ بالاخره رونمایی شد. خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی برای تمامی طرفداران نسل نهم کنسو‌ل‌های بازی سونی آماده عرضه است. کاور کنسول بازی دقیقاً مانند کاور یا قاب گوشی تلفن عمل می‌کند. در‌واقع استفاده از کاور به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی ps5 باعث شیک‌تر شدن جلوه ظاهری کنسول می‌شود. علاوه بر آن به عنوان یک پوشش و یا محافظ کنسول، از هر گونه نفوذ گرد و خاک به جداره‌های داخلی و سطحی کنسول جلوگیری می کند. کاور پلی استیشن ۵ در رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسد. اما خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی و ست کردن آن با کنترلر از جذابیت بسیار قابل توجهی برخوردار است.

نحوه نصب کاور پلی استیشن ۵

خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی مناسب برای پلی استیشن ۵ نسخه دیجیتال است. توجه داشته باشید که برای نصب کاور لگوی ps5 در بخش بالایی قرار می‌گیرد. برای نصب در ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید. پس از آن تمامی کابل‌ها را از آن جدا کرده و  کنسول را از پهلوی آن روی میز قرار دهید. پس از آن کاور را  از طرف گوشه پایین کمی بکشید تا جدا شود. بدین ترتیب کاور را از راست به چپ روی کنسول بکشید تا به درستی درون کاور قرار بگیرد. برای طرف دیگر کنسول هم همین روند را تکرار می‌کنیم. شاید کاور کشیدن روی کنسول بیشتر از پنج دقیقه طول نکشد. نحوه نصب بسیار راحت و آسان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. شما همزمان با خرید ps5 می‌توانید کاور مخصوص به آن را نیز تهیه کنید.

مزایای خرید کاور پلی استیشن ۵ دیجیتال

از جمله مزایای خرید کاور ps5 دیجیتال رنگ آبی می‌توان به استفاده از آن به عنوان یک پوشش مناسب اشاره کرد. کاور به خوبی از سطح رویی کنسول محافظت کرده و مانع نفوذ هرگونه آلودگی به جداره‌های آن می‌شود. علاوه بر آن به ظاهر کنسول جلوه بسیار شیک و خاصی می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از کاور باعث تنوع رنگی شده و یکنواختی ظاهری کنسول را برطرف می‌کند. ست کردن کاور کنسول با کنترلر و سایر لوازم جانبی نیز یکی از بهترین و به روزترین تجربه‌های زیبایی شناسانه است.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.