خرید کیف ps5 طرح بازی read dead | قیمت کیف پلی استیشن 5 طرح بازی رد دد

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 6 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۵۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

بند رو دوشی

دارد

رنگ

طرح بازی red dead redemption 2

مناسب

PlayStation 5

محافظ دسته

دارد

محافظ ضربه گیر

دارد

کاربرد

حمل آسان ، محافظ کنسول و لوازم جانبی

نقد و بررسی خرید کیف ps5 طرح بازی read dead | قیمت کیف پلی استیشن 5 طرح بازی رد دد

مژده به طرفداران بازی read dead ، کیف پلی استیشن ۵ با طرح بازی read dead  رسید. اگر به دنبال خرید یک کیف مرغوب و ضد ضربه برای پلی استیشن ۵ هستید، ما به شما خرید کیف ps5 طرح بازی read dead پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کیف پلی استیشن ۵ طرح بازی read dead

استحکام بالا، کیفیت قابل توجه و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های کیف پلی استیشن ۵ با طرح بازی read dead محسوب می‌شود. این کیف به عنوان اصلی‌ترین لوازم جانبی ps5 از فروش بسیار قابل توجهی برخوردار است. جنس محکم، محبوبیت بازی read dead و فضای مناسب درون کیف سبب شده تا گیمرها خرید کیف ps5 طرح بازی read dead را در اولویت خرید سایر لوازم جانبی قرار دهند. ضخامت دیواره‌ها و مرغوبیت جنس کیف به گونه‌ای است که شما با خیال راحت می‌توانید کنسول را درون آن قرار داده و با خود حمل کنید. حمل کنسول برای سفرهای طولانی، جابجایی یا نقل مکان درون کیف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه بیشتر به اهمیت خرید کیف اشاره می‌کنیم.

اهمیت خرید کیف ps5

  1. به طور کلی استفاده از کیف ps5 به عنوان یک پوشش اصلی برای کنسول لازم و ضروری است.
  2.  از آنجایی که علاقمندان بازی read dead تمایل به داشتن و خرید کیف ps5 طرح بازی read dead را دارند، این طرح هم روانه بازار شد.
  3.   کنسول بازی یکی از ظریف‌ترین و حساس‌ترین دستگاه‌هایی است که در هنگام جابجایی آن باید نهایت دقت را به کار برد. حتی برای نقل مکان و هرگونه جابجایی کنسول را بایستی درون کیف مخصوص قرار داده و با خود به همراه برد.
  4.   قرار دادن کنسول در کنار سایر وسایل و یا دورن جعبه بدون شک به کنسول صدمات بسیاری وارد می‌کند.
  5. استحکام و مقاومت کیف در برابر حمل وزن کنسول و جابجایی آن از جمله ویژگی‌های کیف پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود. در نتیجه در هنگام خرید ps5 توصیه می‌شود که کیف مخصوص آن را هم خریداری کنید.
هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.