خرید ps2 نقره‌ای سی دی خور و فلش خور | قیمت پلی استیشن 2 دیسک و فلش ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

1 عدد کنترلر پلی استیشن 2

آنلاین

ندارد

USB

دارد

رنگ

سیلور | نقره ای

درایو

DVD-ROM

سازنده

sony

وزن

900 گرم

قابلیت های اضافه

فلش : ظرفیت 32 گیگ

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

نقد و بررسی خرید ps2 نقره‌ای سی دی خور و فلش خور | قیمت پلی استیشن 2 دیسک و فلش ریفر

کنسول ps2 یادآور نوستالژی موفقیت کمپانی سونی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. با خرید ps2 نقره‌ای سی دی خور و فلش خور با بهترین قیمت ممکن در بازار، از یک کنسول با کیفیت و کاربردی برخوردار شوید. این کنسول اگرچه در قیاس با کنسول‌های خانگی نسل جدید کمپانی سونی، قدیمی تر است اما از قابلیت‌های منحصر به فردی برخوردار است. با توجه به قدیمی‌تر شدن این کنسول اما هنوز خرید ps2 طرفداران خاص خودش را دارد. علاوه بر کیفیت کافی سخت افزاری این کنسول، قیمت خرید پایین و ارزانی را هم شامل می‌شود که می‌توانید با صرف یک بودجه نسبتاً پایین از یک دستگاه کاربردی بهره‌مند شوید.

بررسی پلی استیشن ۲ سی دی خور و فلش خور

پلی استیشن ۲ دو امکان قابل توجه در دسترس کاربران قرار می‌دهد، یکی آنکه قابلیت اجرای بازی‌های دیسکی را داراست و دیگر با استفاده از فلش می‌توان بازی‌های مورد نظر را درون کنسول ذخیره نمود. از دیگر کارایی‌های این کنسول می‌توان به قابلیت اجرای بازی‌های پلی استیشن ۱ اشاره کرد. به همین دلیل در مجموع، خرید ps2 نقره‌ای سی دی خور و فلش خور از نظر قیمتی بسیار بهینه و ارزان می‌باشد.

مزیت خرید ps2

آن دسته از گیمرهایی که به دنبال یک خرید ارزان‌قیمت هستند، کنسول ps2 بهترین گزینه پیشنهادی ما به آنهاست. طراحی ارگونومی دسته بازی، عمل‌کرد سخت افزاری قابل توجه، امکان اتصال به بلوتوث و اینترنت، برخورداری از کارت گرافیکی قوی و همچنین حافظه رم ۳۲ گیگابایتی همه از ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید ps2 نقره‌ای سی دی خور و فلش خور محسوب می‌شوند.

انتخاب رنگ کنسول ps2

پلی استیشن ۲ در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در بازار عرضه می‌شود و انتخاب رنگ آن کاملاً سلیقه‌ای است. به دلیل جذابیت ظاهری معمولاً استقبال از خرید ps2 نقره ای سی دی خور و فلش خور بیشتر از رنگ مشکی آن است. اما به هر ترتیب انتخاب رنگ کنسول در صورت موجودی، بر عهده مشتریان می‌باشد.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.