خرید ps4 با 20 بازی | خرید ps4 مدل 2216 همراه با ۲۰ بازی نو

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 16 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

دسته بازی

یک عدد" Dual shock4"new

نسل

نسل هشتم-CUH-2216

رنگ

سفید

تاریخ عرضه

2021 میلادی

CPU

Eight-core X86 AMD Jaguar,Single-chip custom processor

GPU

1.84 T-FLOPS, AMD Radeon Graphics Core Next Engine

RAM

8GB GDDR5 RAM

ریجن

2

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

هارد دیسک

1 ترابایت

wifi

5GHz IEEE 802.11 a/b/g/n/ac

USB

2 عدد USB 3.0

پورت HDMI

HDMI 1.4, Analog-AV out

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

هدست مونو

دارد

دفترچه راهنما

دارد

نقد و بررسی خرید ps4 با 20 بازی | خرید ps4 مدل 2216 همراه با ۲۰ بازی نو

خرید ps4 با 20 بازی

پلی استیشن ۴ مدل 2216 طرح اسلیم، نسخه کوچکتر و سبک‌تر  ps4 معمولی است. اگرچه طراحی این مدل باریک‌تر و کم وزن‌تر است اما از نظر مشخصات فنی و سخت افزاری کاملاً شبیه به پلی استیشن ۴ استاندارد است. تنها وجه تمایز این دو مدل آن است که ps4 طرح اسلیم صدا و نویز کمتری را نسبت به نسخه قبلی خود تولید می‌کند. از سوی دیگر این دستگاه قابلیت پشتیبانی از بازی‌های بیشتر با محدوده دینامیکی بالاتر را دارد. علاقمندان با خرید ps4 می‌توانند از یک محصول با کیفیت با قدرت پردازشگر حرفه‌ای‌تر همراه با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر محصولات مشابه بهره‌مند شوند. قابل ذکر است که 20 عدد بازی داخل این پکیج می باشد و مشتریاین گرامی امکان انتخاب 10 عدد از این بازی ها را دارند، درنتیجه هنگام ثبت سفارش در قیمت توضیحات بازی های مد نظر خود جهت نصب یاداشت کنید. برای مشاهده لیست بازی ها جهت نصب بازی ps4 کلیلک کنید.

مشخصات ps4 مدل ۲۲۱۶ عبارتند از؛

طراحی شیک و منحصر به فرد

برای بسیاری از کاربران خرید محصول با وزن سبک، کم جا و کوچکتر از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر چنانچه علاقمند به خرید ps4 با طراحی فشرده تر هستید، می‌توانید از طرح اسلیم بهره‌مند شوید. کارایی و قابلیت‌های پلی استیشن ۴ اسلیم کاملاً شبیه به مدل استاندارد آن است و حتی مزیت‌های جزئی نظیر کیفیت تصویری بالاتر و یا ایجاد سروصدای کمتر را نیز در بر دارد.

کاهش مصرف انرژی

از دیگر مشخصه‌های قابل توجه در پلی استیشن ۴ طرح اسلیم، کاهش مصرف انرژی است. ناگفته نماند که با وجود مصرف کم انرژی هیچگونه اختلالی در عمل‌کرد کنسول مشاهده نشده و از سرعت لودینگ آن کاسته نمی‌شود.

کنترلر کنسول

دسته بازی ps4 اسلیم در قیاس با نوع استاندارد آن دارای تغییرات جزئی است. برای نمونه نوار نوری در بخش بالایی تاچ پد به صورت یک لاین خطی دیده می‌شود و برای مشاهده رنگ دسته دیگر نیازی به چرخاندن نیست. علاوه بر آن در هنگام خرید ps4 توجه داشته باشید که دسته بازی از طریق پورت و کابل USB قادر به انتقال داده‌ها خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای خرید ps4 با 20 بازی به صورت اورجینال به سایت معتبر تهران پی اس مراجعه نمایند و از خدمات قابل توجه نصب بازی، خدمات پس از فروش، اطمینان از ضمانت کالا و مواردی از این قبیل بهره‌مند شوند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.