خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 با دو دسته | قیمت پلی استیشن 5 1116 با دو دسته ریفر

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 30 بهمن
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

دسته بازی

دو عدد دسته ps4

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

اتصال برق

برق مستقیم

رنگ

سفید

ریجن

2

سازنده

sony

نسخه کپی خور

امکان نصب بازی هکی

هارد دیسک

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کابل شارژ دسته

دارد

RAM

۱۶ گیگابایت از نوع GDDR6 با رابط ۲۵۶ بیت

نقد و بررسی خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 با دو دسته | قیمت پلی استیشن 5 1116 با دو دسته ریفر

پلی استیشن ۵ در نسخه دیجیتال از نظر کارایی سیستم سخت افزاری، هیچ تفاوتی با نسخه معمولی نداشته و تنها تفاوت این دو نسخه در شکل ظاهری دو کنسول است. اگر به دنبال یک کنسول سبک و کم جا هستید، خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 با دو دسته بهترین گزینه برای شماست. این کنسول فاقد درایو نوری بوده و به همین جهت از نظر شکل ظاهری نسبت به نسخه معمولی، باریک‌تر و ظریف‌تر می‌باشد. حافظه ۸۲۵ گیگابایت ssd این کنسول به گونه‌ای است که برای نصب بازی ps5 هیچگونه دغدغه‌ای نخواهید داشت.

امکانات ps5 دیجیتال ریجن ۲

طرفداران نسل نهم کنسول های خانگی شرکت سونی به خوبی با سطح کیفی پلی استیشن ۵ آشنا هستند. خرید ps5 این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از قابلیت‌های بی‌نظیری مانند تکنولوژی صدای سه بعدی، اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4k و امکانات دسته بازی دوال سنس برخوردار شوید. از دیگر ویژگی‌های این کنسول و به طور کلی نسل نهم محصولات سونی می‌توان به سرعت پردازش بالا، کیفیت گرافیکی بسیار قوی و همچنین  قدرت سیستم عامل کنسول اشاره کرد.

قیمت خرید ps5 دیجیتال

اگرچه در حال حاضر پلی استیشن ۵ در صنعت بازی‌های ویدیویی حرف اول را می‌زند اما اگر قیمت بالای این کنسول برایتان حائز اهمیت است، باید بگوییم که نسخه دیجیتال در قیاس با نسخه معمولی قیمت پایین‌تری دارد. این قیمت پایین به دلیل نبود درایو نوری در ps5 دیجیتال است. بدین ترتیب با پرداخت یک قیمت مناسب می‌توانید از خرید ps5 دیجیتال ریجن 2 با دو دسته برخوردار شوید.

فواید استفاده از دو دسته بازی دوال سنس

استفاده همزمان از دو دسته بی سیم دوال سنس این امکان را به شما می‌دهد تا بازی‌ها را با سایر دوستانتان هم به اشتراک بگذارید. از دیگر مزایای دو دسته بازی آن است که در صورت کمبود شارژ دسته، بدون نیاز به توقف بازی می‌توانید از شارژ کنترلر جانبی بهره‌مند شوید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.