خرید xbox 360 slim 250G باندل mw3| قیمت ایکس باکس 360 اسلیم باندل mw3

(1 نظر )
عدم موجودی
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 20 اسفند
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

دسته بازی

کنترلر بی سیم xbox 360

CPU

AMD Jaguar Eight Core

RAM

4GB

اتصال برق

آداپتوری

درایو

Blu-ray / DVD-ROM

رنگ

باندل mw3

سازنده

Microsoft

نسخه کپی خور

قابلیت نصب بازی دارد, کپی خور می باشد

هارد دیسک

250 GB

ویژگی

این دستگاه رفرش کارخانه می باشد.

کابل AC

دارد

کابل HDMI

دارد

کاربرد

انجام بازی‌های ویدیویی

آنلاین

ندارد

نقد و بررسی خرید xbox 360 slim 250G باندل mw3| قیمت ایکس باکس 360 اسلیم باندل mw3

خرید xbox 360 slim 250G باندل mw3 یکی از کنسول‌های مورد علاقه طرفداران مایکروسافت است. در‌واقع تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال انتخاب کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم را می‌پسندند. یکی از دلایل این انتخاب، کارایی راحت و ساده آن است. در‌واقع استفاده از دستگاه پیچیدگی های زیادی ندارد. رونمایی و معرفی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ انقلاب بزرگی را در پیشرفت مایکروسافت به پا کرد. در حال حاضر کنسول xbox 360 slim 250G باندل mw3 با تعداد بسیار محدودی در بازار عرضه می‌شود. اگر به دنبال یک کنسول بسیار کاربردی، همیشگی و با قیمت پایین هستید، این کنسول می‌تواند تا حد بسیار زیادی انتظارات شما را برآورده کند. گفتنی است که حتی خرید لوازم جانبی ایکس باکس 360 برای علاقمندان همچنان در بازار امکان‌پذیر است. پس با خرید ایکس باکس ۳۶۰ نیازی نیست که نگران چگونه تهیه کردن لوازم جانبی آن باشید.

راهنمای خرید ایکس باکس 360 اسلیم باندلmw3

ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم محصول شرکت مایکروسافت، یکی از مطرح ترین کنسول ها در تاریخ صنعت بازی‌های دیجیتال است. در‌واقع رشد و پیشرفت شرکت مایکروسافت مدیون ایکس باکس ۳۶۰ است. به دنبال آن طرح اسلیم و سوپر اسلیم هم به بازار جهانی معرفی شد. علاقمندانی که xbox 360 slim 250G باندل mw3 را انتخاب کرده اند، خیلی خوش شانس هستند. چرا که ویژگی‌های طرح اسلیم این کنسول بسیار بهتر و ارتقاء یافته‌تر از مدل استاندارد آن است. از دسته بازی بی سیم گرفته تا قابلیت افزایش هارد دستگاه تماماً از جمله ویژگی‌های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید xbox 360 slim 250G باندل mw3 درباره مشخصات فنی کنسول، اطلاعات لازم را از مشاوران ما دریافت نمایید.

مزایای خرید ایکس باکس 360 اسلیم باندل mw3

خرید xbox 360 slim 250G باندل mw3 یک انتخاب کاربردی و همیشگی برای دوستداران بازی‌های دیجیتالی است. با خرید این کنسول دیگر نیازی به تهیه بازی‌های دیسکی گران قیمت نیست. شما می‌توانید با استفاده از هارد دیسک دستگاه، تعداد بازی‌های نامحدود را به دلخواه در حافظه کنسول ذخیره کرده و از اجرای بازی‌ها لذت ببرید. توجه داشته باشید که هارد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم تا ۷۵۰ گیگ قابلیت ارتقاء را داراست. پس از این نظر محدودیتی نخواهید داشت. قیمت به صرفه، عمل‌کرد بهینه، سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی‌های قابل توجه کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم از جمله مزایای slim xbox 360 باندل mw3 به شمار می‌آید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. Mr. Amir

    سلام آیا دستگاه بازی داره؟و گارانتی داره چه مدت

    • آریامنش

      سلام. این دستگاه اصطلاحا جیتگ نمی باشد، ولی امکان نصب بازی را می تونیم براتون فراهم کنیم. گارانتی هم دارد.