نصب بازی ps3 | نصب بازی پلی استیشن 3 به صورت تکی

(3 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 5 آبان
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی ps3 | نصب بازی پلی استیشن 3 به صورت تکی

نصب بازی ps3 از جمله دغدغه‌های اقلب کاربرانی است که دارنده پلی استیشن ۳ هستند. نسل سوم کنسول‌های خانگی شرکت سونی که در زمان خودش بسیار درخشید. حالا با توجه به افت قیمتی که این کنسول پیدا کرده، می‌توان گفت خرید مقرون به صرفه‌ای است. عمل‌کرد پلی استیشن ۳ از نظر سخت افزاری همچنان مورد توجه بسیاری از کاربران است. در نتیجه خرید ps3 همچنان بر قدرت اوج خودش باقیست. در حال حاضر پلی استیشن ۳ همراه با نصب بازی به مشتریان عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید نصب بازی ps3 حداقل 10 انتخاب انجام می شود.

نصب بازی ISO برای پلی استیشن ۳

برای نصب بازی ISO طبیعتاً نیاز به فایل  ISO خواهید داشت. نحوه کار بسیار ساده است. فاید را درون یک پوشه قرار داده و پوشه را داخل فایل FAT32 قرار دهید. در ادامه حافظه را به کنسول متصل کرده و برای اجرای بازی کنسول را روشن کنید. در لیستی که برایتان باز می‌شود می‌توانید انواع بازی‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. پس از انتخاب بازی روی گزینه کپی کلیک کنید. یک مدت زمان کوتاهی برای کپی بازی بایستی صبر کنید. پس از کپی شدن، حافظه را از کنسول جدا کرده و بازی را اجرا کنید.

نصب بازی دیجیتالی برای پلی استیشن ۳

برای نصب بازی‌ ps3 دیجیتالی بایستی از سایت پلی استیشن ۳ برنامه مرتبط با نصب بازی را دانلود کنید. البته نصب بازی ps3 از این طریق با پرداخت وجه ارزی امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که بازی را از طریق برنامه باید به فایل‌های کمتر از ۴ گیگابایت تبدیل کنید. بازی‌های انتخابی را درون یک پوشه قرار داده و در حافظه کنسول کپی کنید. اگر همچنان با نحوه نصب بازی‌های دیجیتالی با مشکلاتی روبرو هستید، ارائه خدمات نصب بازی را به ما بسپارید. مجموعه تهران پی اس در کوتاهترین زمان ممکن انواع بازی‌های دیجیتالی را با قیمت پایین در اختیارتان قرار می‌دهد.

نصب بازی فیزیکی برای پلی استیشن ۳

بازی‌های فیزیکی هم از نامشان پیداست. بایستی بازی‌ها را به صورت دیسکی از بازار خریداری کنید. معمولاً قیمت بازی‌های دیسکی در قیاس با نصب بازی برایتان هزینه بر خواهد بود. پس توصیه ما به شما این است که برای صرفه جویی در هزینه بهتر آن است که از نصب بازی‌های دیجیتالی بهره مند شوید.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 3 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. Mojtaba

    ببخشید هزینه نصب هر یک بازی ۳۰ تومنه؟؟؟

    • شقایق نریمان

      سلام! بله هر عدد 30 هزار تومان می باشد.

  2. ….

    سلام من چجوری باید بگم که چه بازی هایی رو می‌خوام؟ بعد باید به مغازه شما بیام که بازی هارو بریزین؟

    • شقایق نریمان

      سلام! می توانید به آدرس صادقیه حضوری تشریف بیارید.

  3. علی

    ببخشید از شهرستان هم میشود

    • آریامنش

      سلام. بله میتونید برامون پست کنید